F1-videoita

  • Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Yli 6 vuotta sitten toimineet linkit poistettu.
 
Viimeksi muokattu:

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Originally posted by Ma:
<STRONG>EI TOIMI!! Sivu ei löydy</STRONG>
"Imurointi ei onnistu normaalisti. Suosittelen Download Acceleratoria (dap43.exe löytyy varmasti esim googlella)"
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Originally posted by Mickey:
<STRONG>

VALITETTAVASTI HAKEMAANNE SIVUA EI
LÖYTYNYT SUNPOINT.NETIN PALVELIMELTA.

ja et osaa neuvoa...?</STRONG>
Vastasin tähänkin virheilmoitukseen jo kerran (9.9. klo 19.51), mutta laitetaan vielä kerran ja selvemmin: Sunpointin sivuilla on joku ihme suojaussysteemi, joten niiden sivuilla olevia kuvia/muita tiedostoja ei pysty lataamaan muuta kuin Sunpointin palvelimella olevalta sivulta. Siksi antamiani linkkien tiedostoja ei pysty imuroimaan normaalilla tavalla (eli klikkaamalla linkkiä), vaan ne täytyy imuroida esimerkiksi Download Accelerator -nimisellä apuohjelmalla
 

vermula

Well-known member
Liittynyt
1.2.2001
Viestit
12921
Originally posted by Jere1983:
<STRONG>Näitä tunnelmia olis saanut tulla tänävuonna ihan livenäkin :(</STRONG>
Niinpä.
Saisko vertaulun vuoksi TT -selostamaa Formulaa? ;) :D

Kyllä noi pystyy ladata (ainakin minä) hiiren oikealla painikkeella "Save Target As".
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
Hienoja videoita! Näitä tunnelmia olisi kyllä todella kaivannut tänäkin vuonna. Kyllönen on paras, Tuominen alas. :) Kaikki muut sain imuroitua paitsi Suzuka98 videot. Ei onnistunut edes DAP:lla. Missähän vika?
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Originally posted by vermula:
<STRONG>

Niinpä.
Saisko vertaulun vuoksi TT -selostamaa Formulaa? ;) :D

Kyllä noi pystyy ladata (ainakin minä) hiiren oikealla painikkeella "Save Target As".</STRONG>
Löytyihän joku viisas. Minä täällä neuvon kaikenlaisten monimutkaisten ohjelmien käyttöä ja nyt vasta saan tietää, että kopiointi onnistuu noinkin. kiitos ;)
 

Karpow

Korpikylän korskea orhi
Liittynyt
26.3.2001
Viestit
3316
Sijainti
Kauhajoki
Suzuka98 videoita ei saa kyllä millään konstilla imuroitua... :(
 

abc

DNF
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
12558
Originally posted by Karpow:
<STRONG>Hienoja videoita! Näitä tunnelmia olisi kyllä todella kaivannut tänäkin vuonna. Kyllönen on paras, Tuominen alas. :) Kaikki muut sain imuroitua paitsi Suzuka98 videot. Ei onnistunut edes DAP:lla. Missähän vika?</STRONG>
Olikohan tämä jo 5. moka mitä mulla on tullut näiden kanssa? :D
virhe on korjattu Suzuka98 videot olivat muotoa suzuka98_x.AVI (eli avi oli kirjoitettu isoilla kirjaimilla)

jokohan nyt kaikki toimii
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös