EDIT:Raineyta vastaan.Mitä vittua sä sekoilet? Doohan ja Rossi ei ajanut yhtäkään GP.tä samaan aikaan MotoGP:ssä. Doohan ajoi 1999 kaksi GP:tä ja lopetti, kun Rossi tuli mukaan vasta seuraavalla kaudella.
Mitä te itse arvostatte eniten?
Itse näkisin et ykkönen on MotoGP. Senjälkeen tulee ralli.
Ennen vanhaan F1 oli kovassa huudossa. Ei liikaa maksukuskeja.
Jokatapauksessa sponsoreita tarvitaan vähän turhankin paljon.
Mitäs se Mika Häkkinen sanoikaan nyky-F1:stä:"Tietokoneet ratkasevat liikaa"Ykkösenä F1. B-ryhmän aikaan ralli oli kaikkein arvostettavin, silloin ralliautot hakkasivat suorituskyvyllä jopa F1:t, mutta nykyiset ralliautot on niin lussuja (nuhapumppumaiset +-300hv), ettei paljon jaksa naurattaa..
Moto GP on sitten kakkosena, ralli nykymuodossaan kolmantena.
Joo, onhan tota elektroniikkahössötystä tullut omaankin makuun liikaa formulapuolellekin, mutta eivät sentään ole leikanneet tehoja 1/3:aan (kisatehot, aika-ajoissa valitettavasti laahataan kaukana turbo-ajoista) kuten rallissa lisäten samalla autojen painoa ison kassakaapin verran :yuck:Mitäs se Mika Häkkinen sanoikaan nyky-F1:stä:"Tietokoneet ratkasevat liikaa"
Ogier ei varmasti tule dominoimaan samalla tavalla kuin Loeb aikoinaan, koska Neuville kykenee voittamaan hänet jos Hyundai tekee hänelle kilpailukykyisen auton, koska Neuville on kuljettajana vähintään yhtä nopea kuin Ogier.Joo, onhan tota elektroniikkahössötystä tullut omaankin makuun liikaa formulapuolellekin, mutta eivät sentään ole leikanneet tehoja 1/3:aan (kisatehot, aika-ajoissa valitettavasti laahataan kaukana turbo-ajoista) kuten rallissa lisäten samalla autojen painoa ison kassakaapin verran :yuck:
F1:sten kunniaksi todettakoon, että siellä ajaa tasokasta porukkaa. Kimi tietysti ennenkaikkea tämän hetken parhaana moottoriurheilijana nostaa tuota sarjan arvostustasoa. Rallihan on kuskipuolelta puhdas vitsi, ainoa joka Loebbin kykeni oikeasti haastamaan oli Grönholm ja nyt pelleilyä jatkaa sitten seuraava Ranskis.
Keke Rosbergin aikoina kai jopa kytkinä tarvittiin. Ja rattikin ja vaihdekeppi oli mitä oli.Joo, onhan tota elektroniikkahössötystä tullut omaankin makuun liikaa formulapuolellekin, mutta eivät sentään ole leikanneet tehoja 1/3:aan (kisatehot, aika-ajoissa valitettavasti laahataan kaukana turbo-ajoista) kuten rallissa lisäten samalla autojen painoa ison kassakaapin verran :yuck:
F1:sten kunniaksi todettakoon, että siellä ajaa tasokasta porukkaa. Kimi tietysti ennenkaikkea tämän hetken parhaana moottoriurheilijana nostaa tuota sarjan arvostustasoa. Rallihan on kuskipuolelta puhdas vitsi, ainoa joka Loebbin kykeni oikeasti haastamaan oli Grönholm ja nyt pelleilyä jatkaa sitten seuraava Ranskis.