Valitse Leagues & Ranking, sitte Join a league ja pistät hakuun: F1-Forum.fi. Sen jälkeen painat sitä join-nappia, mikä on sellainen vihreä nuoli siinä nimen vieressä.Jeeves sanoi:Mitenkäs tuohon forumin liigaan voi liittyä?
jos sinulla on Glock ja webber, niin sinulla on samanlainen tiimi, kuin minulla.Moss sanoi:Aika-ajojen perusteella ei kyllä voi paljoa odottaa team Mossterilta. Glockilta vaihdettiin vaihdelaatikko, sai vielä rangaistuksen Webberin estelystä ja sitten Webber ajoi pihalle. :jaska: :jaska:
En onneksi kuulu kirkkoon.Deep Throat sanoi:jos sinulla on Glock ja webber, niin sinulla on samanlainen tiimi, kuin minulla.
On syytä julistaa sinut kirkonkiroukseen vaikken uskovainen olekaan
Eh.. multaki löytyy rFactori, mutta ei kunnon konetta. :nope: :jaska:Joni sanoi:Ää emmä tykkää manageroinnista vaan suoraa toimintaa ihan nettipeleistä esim Rfactorilla ja modeineen. Mutta mikäs siinä jos tästä tykkää! :thumbup:
Mulla myös Heidfeld toinen kuski ja Overall 228, onhan sillä sijalla "pari" muutaki :thumbup:tankkeri sanoi:Mulla hyvä valinta: Heidfeld toinen kuski
Tulos F1-forumin 3. sija ja Overall 228.