Äläs aliarvioi Ferkkua. :thumbdown :thumbdownNiPzyyZ sanoi:Eli verrarin ensivuoden malli esitellään jo tammikuussa.
Itse odotan että ferrari onnistuu tekemään hyvän ja nopean auton, mutten usko että sieltä tulee mitään ylivoimaista kalustoa.
Tuo lähinnä siks että uskon että mäkki onnistuu ainakin saamaan ulos hyvän paketin ja samoin rellu.Joni sanoi:Äläs aliarvioi Ferkkua. :thumbdown :thumbdown
Mielestäni kaudet 1980 ja 1991-93 sujuivat Ferrarilla päättynyttä kautta heikommin. Saatan toki edustaa harvinaista mielipidettä.Mity sanoi:f2005:stä ei ole suunta kuin ylöspäin, joten voittaja-auto f2006 tulee olemaan. :ahem:
Mutta ei kaudesta 2005 ole silti kuin suunta ylöspäin, oli heikompia kausia tai ei.Orava sanoi:Mielestäni kaudet 1980 ja 1991-93 sujuivat Ferrarilla päättynyttä kautta heikommin. Saatan toki edustaa harvinaista mielipidettä.
Kyllä kolmannesta sijasta on enemmän tilaa vajota alemmas kuin nousta ylemmäs. Moottorisääntömullistuksessa kaikki on mahdollista, ja Bridgestonen renkaan hyvyydestä on myös paljon kiinni Ferrarinkin menestys. Tämän kauden valossa pahin kilpailija, eli Toyota tosin sekin ajaa Brisukoilla ensi vuonna, joten ehkä se on ensi kaudella pienempi uhka.Mity sanoi:Mutta ei kaudesta 2005 ole silti kuin suunta ylöspäin, oli heikompia kausia tai ei.
Et varmaan oo tosissasi...mrj-fin sanoi:Tulis nyt edes vaan(vihdoinkin) semmoinen kalusto, jolla saadaan ne kaikki kisat voitettua. Tekis kyllä hyvää....... :alppu:
Vertaisin Ferrarin tilannette Mäkin kauden 2003 loppuun. Uutta mullistavaa tykkiä kasataan epätoivoisesti seuraavalle kaudelle, mutta kaikki ei menekkään niin nopeasti kuin pitäisi. Luultavasti Ferrarille välivuosi edessä aivan terävimmästä kärjestä.arzipuppy sanoi:Et varmaan oo tosissasi...
Joku taisi epailla, etta Ferrarin kehitys menisi alaspain Massan tulon myota.Olen ehdottomasti erimielta, Massa voi tuoda tiimiin pirteytta ja onhan han ollut jo jonkin aikaa tiimin testikuski.
edit: McLaren tulee olemaan pohjalla uusien moottoreidensa kanssa. Valitettavasti. Offtopic.
Ettet nyt sekoittaisi Benettoniin/Renaultiin?vermula sanoi:Siis eikö Ferrarille ole jo jonkin aikaa ollut kaksi autonsuunnitteluvaihetta, joka toinen vuosi saman tiimin jälki tulee radalle?
JayR sanoi:Autourheilun kuninkuusluokka formula ykköset on saamassa ensi kaudeksi uudentyyppisen aika-ajosysteemin. Myös renkaiden vaihdot palaavat F1-kisoihin muutamien tallien vastustuksesta huolimatta.
Kansainvälisen autoliitto FIA:n tiedottaja kertoi maanantaina, että sarjassa mukana olevien kymmenen tallin kanssa on päästy sopimukseen tulevan kauden sääntömuutoksista.
Aika-ajo muuttuu kolmivaiheiseksi siten, että varttitunnin ajon jälkeen viisi heikointa kuljettajaa tippuu pois. Toisen varttitunnin ajon jälkeen pudotetaan toiset viisi kuljettajaa. Loput kymmenen parasta kuljettajaa ratkaisevat paalupaikan kohtalon 20 minuutin mittaisessa aika-ajon päätösosiossa.
Maanantaina sovittuihin asioihin lukeutui myös renkaidenvaihtojen paluu kisoihin ensi kaudesta lähtien.
FIA:n ehdotus uusitusta takasiivestä sai kannatusta. Sen käyttöönottoa suunniteltiin kaudeksi 2007. Tallit haluavat vielä tutkia uuden takasiiven käyttöä teknisen puolen osastojensa kanssa.
(MTV3-Reuters)
Vähän samaa asiaa pelkään, että näin tulee käymään. Toivottavsti ei kuitenkaan niin kävis.Felix sanoi:Tiedossa on siis tylsempiä kisoja, nopeimmat lähtevät aina kärjestä ja kaikilla toimivat renkaat sen 15-20 kierrosta ennen niiden vaihtoa. Kisat ratkaistaan varikolla eikä Suzukan tapaisia loppuhuipennuksia tulla näkemään.
Väärin, se välivuosi oli jo 2005 l. takana päin.belated sanoi:Luultavasti Ferrarille välivuosi edessä aivan terävimmästä kärjestä.
Perustele hieman tuota kantaasi. Mun mielestä ainakin Ferrarin aerodynamiikka ja auto on aika pahasti jäljessä huipputiimejä juuri nyt ja uusia osaajia etsitään markkinoilta. En oikeen usko, että pystyisivät nopeasti kehittämään jotain radikaalia päihittääkseen Rellun ja Larenin. Larenilla meni auton täysuudistuksen kanssa pari vuotta, samoin kuin Rellullakin. Toyotan ja Barrin kanssakin voi tulla tiukkaa ensi kaudella, jos edelleen pystyvät kehittymään.Mity sanoi:Väärin, se välivuosi oli jo 2005 l. takana päin.