Facebook

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18204
Jutun tunnistaa paskaksi heti jos siinä esiintyy sana "meinaan".
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Vielä parempi vertailukohta olis se, miten jääkausi hankaloitti neandertalilaisten selviytymistä. Tai ihmisten joukkopako Afrikan mantereelta, kun alkoivat levittäytyä tänne periferioihin. Ei varmaan ollu helppoo niilläkään, kun joutuivat leviämään koko pallolle elinkeinon perässä.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olisin voinut pistää Unkari-toikkiinkin, mutku... Siellä on Orbanin kannattajilla vahva lääkitys. Uutinen kertoi tutkimuksesta, että Unkarin lapsilla on Euroopan paskimmat hampaat.

Tämäkin on tietty mamujen ja salaliiton syytä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Hyvät on kyllä Facebookin algoritmit.
Olin päivän mökillä ihmisten kanssa joista vain yhteen minulla on mitään linkkiä olemassa. Nyt osaa fabo ihan sattumalta tarjota kaveriksi muita mökillä olleita.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Hyvät on kyllä Facebookin algoritmit.
Olin päivän mökillä ihmisten kanssa joista vain yhteen minulla on mitään linkkiä olemassa. Nyt osaa fabo ihan sattumalta tarjota kaveriksi muita mökillä olleita.
Naamakirja ehdottaa heti kavereiksi tyyppejä, jotka ovat käyneet profiilissasi.
Saattaapa ehdottaa profiilisi urkkijan lisäksi myös niitä, jotka facen algoritmi yhdistää kyseisen urkkijan profiilin ja kavereidensa / kavereidensa kaverien profiilien välityksellä samoille huudeille maantieteellisesti tai ajallisesti.

Tyttären kaverin isä oli käynyt facessa katsomassa profiiliani sen jälkeen kun oltiin törmätty päivällä särkänniemessä heidän perheeseensä ja ukkiinsa.
Vaimonsa laittoi särkänniemestä päivityksen someen, jossa ei kuitenkaan ollut meidän porukasta sanaakaan, joten face osasi yhdistää ukon kaverilistalta vaimon mukaan kuvioon.

Kotiin kun päästiin niin jo oli minun facessa ko. ukin, isän ja äidin naamat kaveriehdotuksina. Bonuksena oli myös ko. äidin sisko ja työkaveri.

Puhelimeni ei ollut edes mukana, joten gps ei ole tällä kertaa vastaus.


Jonkin verranhan tuolla on myös kaveriehdotuksia, joista ei ole mitään käryä keitä ovat.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös