Facebook

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Olen kääntänyt tässä kohtaa negatiivisen ajattelun positiiviseksi.
Kylpyhuonemontilleni löytyi 19 maksajaa, joista minä pienimmän asunnon omistajana myös maksoin pienimmän osan. Kyllä minä 5h + k:n omistajana olisin aika äänekkäästi vaatimassa päitä vadille kun maksaisin sievoisen summan (enemmän kuin kuuluisi) kylpyhuoneesta jota en käytä, tai suurella todennäköisyydellä ikinä edes tule näkemään.
Ihan oikein suhtauduttu. Energiaa ei kannata käyttää turhaan, enkä nyt oikein usko, että riitely on normaalille ihmiselle mitenkään mukavaa ajanvietettä.
 

Örfil

Guest
kylpyhuoneesta jota en käytä, tai suurella todennäköisyydellä ikinä edes tule näkemään.
Viimeinen silaus olisi, kun pitäisit kylppärin avajaiset: viinaa ja syötävää sauna täyteen ja muut asukkaat ovat ylimpiä ystäviäsi lopun ikääsi niiden bakkanaalien jälkeen :cool:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Viimeinen silaus olisi, kun pitäisit kylppärin avajaiset: viinaa ja syötävää sauna täyteen ja muut asukkaat ovat ylimpiä ystäviäsi lopun ikääsi niiden bakkanaalien jälkeen :cool:
Jos pääsen hallitukseen, pidän moiset bakkanaalit taloyhtiön piikkiin.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Huvinsa kullakin.:rolleyes:

Itse en käyttäisi sekuntiakaan ylimääräistä moiseen.
Valtaan ja päätöksentekoon (sitä taloyhtiön hallituksella on) kuuluu olellisena osana vastuu. Todellisuudessa taloyhtiön hallitus päättää aika lailla osasta omaisuudestasi (taloyhtiön osakkeet) ja rahojesi käytöstä (yhtiövastikeet). On aika helvetin omituista, mikäli tuollaisista asioista ei ole kiinnostunut ja isännöitsijän / hallituksen perseillessä oikein urakalla, niin antaisi asian olla, kun vittumaistahan se on selittää idiottimaisuuksia, jotka maksavat yksittäiselle osakkaalle satasia tai tuhansia euroja. Aika moni varmaan mieluummin ihan itse päättäisi lahjoittaako tuon summan osaamattomalle remonttimiehelle, taitamattomalle isännöitsijälle vai viekö vaikka perheensä lomareissulle.
 

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Valtaan ja päätöksentekoon (sitä taloyhtiön hallituksella on) kuuluu olellisena osana vastuu. Todellisuudessa taloyhtiön hallitus päättää aika lailla osasta omaisuudestasi (taloyhtiön osakkeet) ja rahojesi käytöstä (yhtiövastikeet). On aika helvetin omituista, mikäli tuollaisista asioista ei ole kiinnostunut ja isännöitsijän / hallituksen perseillessä oikein urakalla, niin antaisi asian olla, kun vittumaistahan se on selittää idiottimaisuuksia, jotka maksavat yksittäiselle osakkaalle satasia tai tuhansia euroja. Aika moni varmaan mieluummin ihan itse päättäisi lahjoittaako tuon summan osaamattomalle remonttimiehelle, taitamattomalle isännöitsijälle vai viekö vaikka perheensä lomareissulle.
En sitä kuitenkaan näe mitenkään mukavana ajanviihteenä kuten kommentoit.

Itse olen ollut peräämässä rakennusliikkeen konkurssipesästä 38000€ summaa, enkä nyt sitä mitenkään mukavana ajanvietteenä pitänyt.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Ensimmäisen urakoitsijan laskusta olisi lie voitu vähentää se 2000-3000€ jonka jälkimmäinen urakoitsija laskutti. Osuuteni siitä on noin 70-150€.
 

Örfil

Guest
Summahan on Anzalla tismalleen sama, josta KaPu penää Väyryseltä selitystä.

Sattumaako?
 

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liittynyt
3.8.2014
Viestit
2188
Täysin tuntematon naisimmeinen oli lähettänyt viestin, jossa tiedusteli olenko Tampereelle päin menevässä junassa.

Kaikkea sitä.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Tunnen ihmisen, joka on voittanut vuoden sisällä Facebookin arvonnoista 6 kertaa.
Olen luullut, ettei niissä ikänä voita kenkään.
 

Sörsselsön

Kui hianoo se sit on?
Liittynyt
28.10.2013
Viestit
4969
Sijainti
Parc Fermé
Kerran oon tainnut osallistua T&J - arvontaan.

Eikun hetkonen. Oon useammin. Tosin kaikki on tähänmennessä liittyneet enemmän tai vähemmän moottorisoituihin vekottimiin.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Käytiin Skanssissa tänään töistä lounaalla syömässä sushia ja thaikkua buffetista. Työkaveri oli Facebookissa voittanut itselleen ja kolmelle tägätylle kaverille. Maistui :ahem::ahem:
 
Ylös