Ai siis mitä pitää lähettää?Saisitte kyllä silti lähetellä niitä virtuaalijuttuja, hei!
Kaikista mieluiten Willy´s Sweet Shop -juttuja! :thumbup:Ai siis mitä pitää lähettää?
Koko ajan!Saisitte kyllä silti lähetellä niitä virtuaalijuttuja, hei!
Kiitti! Sinä ja Vellu olettekin aika ansioituneita WSS-käyttäjiä!Koko ajan!
Mikä toi oikein o?Kaikista mieluiten Willy´s Sweet Shop -juttuja! :thumbup:
nyt kun WSB lähtis turneelle ja rupeis taisteleen muita vastaan, niin olis aika hyvät mahdollisuudet pärjätä.Kiitti! Sinä ja Vellu olettekin aika ansioituneita WSS-käyttäjiä!
Käy katsomassa, laitoin sulle jätskin.Mikä toi oikein o?
TsekkaanKäy katsomassa, laitoin sulle jätskin.
Sitten voit lähettää takaisin niitä, mitä pystyt ostamaan.
Valuuttaa saat auttamalla muitten kaupoissa.
Entäs ootko hehkulamppuja hamstrannut? Mitäs mieltä muuten oot toisessa maailmansodassa käytetyistä atomipommeista ja niiden tarpeellisuudesta?ikinä en oo käyttäny ehkäisyä
Jos minä lähetän sen sinulle pois profiilistani?Voisiko Error Check System sovelluksen asentaneet poistaa sen facebookistaan? Se on joku kauhea sovellus, joka lähettää viestejä, että profiilissa on virheitä. Huhut kertoo, että se olisi joku virus. :mad_old:
Et tee yhtään mitään. Eräissä tapauksissa pitää poistaa koko profiili.Jos minä lähetän sen sinulle pois profiilistani?
Tässä uutinen tuosta errorista.Facebook-käyttäjä, varo tätä vakoiluohjelmaa!
23.2.2009 11:25
Facebookissa leviää vakoiluohjelma, joka väittää korjaavansa ongelmia käyttäjän sivulla. Asiasta kertoo Digitoday.
Error Check System -vakoiluohjelma lähettää käyttäjälle ilmoituksen, jonka mukaan tämän ystävällä on ollut ongelmia käyttäjän sivun katsomisessa. Viesti on seuraavanlainen:
XX "has faced some errors when checking your profile. View The Errors Message"
Ilmoituksen lopussa on linkki Error Check Systemin asennussivulle.
Ohjelma kerää tietoa käyttäjästä ja tämän ystävistä, Digitoday kertoo. Se myös lähettää saman viestin käyttäjän Facebook-ystäville.
Sovellus on kuitenkin helppo poistaa Applications/Sovellukset-valikon Edit/Muokkaa-linkin kautta. Varmuuden vuoksi myös salasana kannattaa vaihtaa.
IL
Mulle tuli sulta just tuollainen viesti....Tässä uutinen tuosta errorista.
Et varmaankaan ole sitä asentanut, mut ne kaverit jotka on erehtyneet asentamaan lähettävät ilmotuksia tietämättään. Eli kunhan et klikkaa niitä ilmotuksia niin ei oo mitään vaaraa.Mulle tuli sulta just tuollainen viesti....
Itsella sita ei ole applicationseissa....