Felipe ja Lewis - Se pienempi paha?

  • Viestiketjun aloittaja mjk
  • Aloituspäivämäärä

mjk

...
Liittynyt
6.10.2007
Viestit
2675
Felipe ei saa täältä hirveästi arvostusta. Heikkoja otteita kaksinkamppailuissa, luulis että ois muutaman kerran kiinnostanut ajaa Lewisiä vastaan kilpaa ja taistella mies miestä vastaan siitä tittelistä. Viimeksi eilen kaveri ajeli viimeiset 2 kierrosta ilmeisesti pit-limiter päällä ettei käy Silverstonen toisinto? Hamilton ei saanut yhtään painetta ulkoilunsa jälkeen vai sai körötellä maaliin. Kimin sanoin, se on Felipestä itsestä kiinni ajaako mestaruudesta. Näillä esityksillä Kimin mahdollinen apu ei riitä. "Paalulta -> voittoon" kisojen jälkeen kaveri on saanut jonkinlaisen sädekehän kaikkialla päällensä.

Lewikseltä on nähty sentään rohkeutta ja raivoa, jälkimmäistä taas hieman liikaakin. Yritystä pitää kuitenkin olla, vituttaa kattoa kisoja jossa ajellaan kiltisti jonossa ja ohitellaan sitten varikolla. Persoonana sitten vielä Massaa astetta ärsyttävämpi tyyppi, esimerkkinä vaikka suoralla huitomiset ja naurettavat lausunnot. Jotenkin myös vaikuttaa arvostukseen se että on saanut urallaan paljon asioita liian helpolla ja nopeasti.

Lewis on mielestäni eri maata kuskina verrattuna Massaan.

Kinatkaa.
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Tässähän voidaan ottaa myös esille se kysymys, että kumman mestaruus olisi Kimin kannalta ikäänkuin parempi. Äkkiä ajateltuna Kimin maineelle olisi huonompi, jos tallikaveri voittaisi mestaruuden mutta toisaalta Hamilton ajaa vasta toista kauttansa ykkösissä, joten sekin olisi tavallaan noloa paitsi Kimille myös muille kuskeille vaikka Hamilton ajaakin huippuautolla.

Itse kallistun kuitenkin näistä kahdesta pahasta kuitenkin sille kannalle, että jos ei Kimi niin sitten Hamilton.
 

Tommi123

Namiskuukkeli
Liittynyt
7.9.2008
Viestit
1828
Sijainti
<:
Ainakin massa saa kannustusta multa siinä missä räikkönenkin.
Joten MASSA mestariksi eikä KOP
 

Juha DF1

Matti Kyllönen fan club
Liittynyt
26.1.1999
Viestit
91
Sijainti
Hämeenlinna, Finland
Bernie raapustaa tällä kertaa kauden loppuun seuraavanlaisen kässärin:
Hami ja Massa kolistelee parissa kisaassa itsensä ulos -> Kimi pääsee mukaan taisteluun. Viimeisessä kisassa dramaattisten tapahtumien jälkeen Kimi/Hami/massa on jo ajamassa mestariksi kun auto hajoaa ja potin korjaakin tasaisesti kaikissa kisoissa napsinut Kubica. :eek:
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Viimeksi eilen kaveri ajeli viimeiset 2 kierrosta ilmeisesti pit-limiter päällä ettei käy Silverstonen toisinto?
Mikä oli varmasti paljon järkevämpää kuin olla oppimatta Silverstonesta ja menettää ne kuusi... ei vaan kymmenen pistettä.

Minua ei erityisemmin ärsytä kumpikaan. Molemmat ovat antaneet joitain vähemmän fiksuja lausuntoja, mutta se on inhimillistä. Ei siellä koneita olla. Enkä pidä suomalaisuutta ainoana oikeana käyttäytymismuottina. Kun menee putkeen, niin saa uhota ja olla tyytyväinen itseensä. Saa selitelläkin. Jos kaikki vain sanoisivat "ei vaan tänään riittänyt vauhti", niin se se vasta mielenkiintoista olisi. ;)

No, se mitä kaverit tekevät auton ulkopuolella ei muutenkaan ole minulle kovin olennaista, vaan puolipakollista saippuaoopperaa itse kisatapahtuman ympärillä.

Suon kummallekin mestaruuden ennen Kimiä, koska Kimillä se jo on. Ja koska Massa ajaa Ferraria, mielummin Hamiltonille. Jos valita saa, niin sitten Nickille. ;)
 

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Ääh, Lewis mestariks. Siinä on kuitenki sälli joka haastaa viimeisillä kierroksilla mestarin, vaikka kakkossijakin olisi mainiosti riittänyt.
 

Polar

Well-known member
Liittynyt
15.1.2007
Viestit
757
Minulla varmaan vielä takki kääntyy useampaan kertaan, mutta tällä hetkellä Lewis on pienempi paha. Toivon Hamiltonin vievän mestaruuden, kun Kimi ei siihen tällä kertaa pysty. Massa on ollut tällä kaudella loistava ja esitystensä ansiosta ansaitsisi mestaruuden siinä missä Hamiltonkin. Myönnänkin avoimesti, että katson tilannetta Kimi-ja sinivalkolasien läpi ja Kimin tulevaisuuden kannalta on parempi ettei tallikaveri voita mestaruutta.
Kuitenkin, arvostan näitä molempia mestaruuskandidaatteja kilpa-ajajina siinä missä Räikköstä,Kubicaa ja Alonsoakin.
 

Vice

Reality bites
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
6418
Massa on joukosta Räikkönen-Hamilton-Kovalainen-Massa selvästi vähiten ärsyttävä... mutta on hän siltikin ärsyttävä. Yhtääkään heistä en kannata.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Vaikea kysymys. Vastaan, että molemmat yhtä pahoja. Tai no, tällä hetkellä se "pienempi paha" on Massa, mutta minulla takki kääntyy kisasta toiseen. :eek:
 

CamoN

Kurvailija
Liittynyt
11.7.2007
Viestit
1640
Sijainti
Kouvola
Nyt olisi Massan vuoro voittaa mestaruus. Oppivuodet on suoritettu kahden maailmanmestarin alaisuudessa ja mies alkaa olla sillä tasolla, että taistelee mestaruudesta ihan oikeasti. Minun puolestani Lewis saa kasvaa 100 kertaa vahvemmaksi vielä parin vuoden ajan.
 

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
Liittynyt
6.9.2003
Viestit
4275
Mulla on syyt olla tykkäämättä sekä Hamiltonista että Massasta. Syyt on kuitenkin molempien kohdalla aivan erit.

Hamiltonin en halua voittavan sen takia, että mies on päässyt niin helpolla, kaveri on selvästi legendojen (stewart, lauda...) mieleen ja jotka on innoissaan että sarjassa on "edes" yks hyvä heidän mielestään. Hamilton on kuitenkin ihmisenä ja kuljettajana hyvä, ajaa ja taistelee loppuun asti. Eli ainoastaan se harmittaa, että kaveri on "nuori jannu".

Massan en halua voittavan sen takia, että kaveri puhuu olevansa parempi. Monta vuotta olen inhonnut Massaa sen takia, että kaveri ei aja voitosta vaan tallikaveria vastaan. Nyt muutaman kisan (unkari, valencia) Massa ajoi loistavasti, joten aloin jo pitää hänestä. Mutta sitten tulikin se Massan perus paskamaisuus esille: Mies toteaa olevansa parempi kuin ihmiset luulee.. Ei hitto, että ottaa pannuu tommoset puheet. Massa on selitelly ja puhunu enempi kuin ajanu. Nyt tälläkaudella sai tekemisellä osoitettua olevansa huippu, niin jälleen lapsi puheilla pilaa koko tekemisen. Se ärsyttää.


Valencian kisan jälkeen ajattelin jo, että Massa saa voittaa jos ei Kimi.

Nyt ajattelen, että Hamilton saa voittaa jos Kimi ei siihen kykene.


Takki voi vielä kääntyä, mutta toistaiseksi Massan voittamisesta on enempi harmia kuin Hamiltonin voittamisesta.
 

Ratman

Turha kommentoija
Liittynyt
14.8.2007
Viestit
704
Sijainti
Hole in the sky
Mulle oikeastaan yks ja sama.Jos Räikkönen menettää ne viimeisetkin mahikset mestaruuteen niin luultavasti kauden loput kilpailut jää kattomatta.Oon kuitenkin sellainen keskiverto F1-katsoja.Vaikka Rosberg onkin henkilökohtainen suosikki niin ei toi Williams taida enää nousta kärkitallien joukkoon.
 

Hevimies

Hippaheikkien kuningas
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
986
Sijainti
Savonlinna
Mielummin Massa kuin Hamilton. Keskustelu on kuitenkin turhaa, koska Kimi vie pytyn.
 

Skenejeesus

Viihdekäyttäjä
Liittynyt
8.1.2008
Viestit
4207
Sijainti
Maranello
"Felipe ja Lewis - Se pienempi paha?" Molempia pidän ärsyttävinä, omista syistän. heh, Massa. Elwis ei edes naurata. Näistä kahdesta vaihtoehdosta näkisin Elwiksen mielummin mestarina, siks että pidän sitä parempana kuskina. Olis vaikee kuvitella Massaa maailmanmestarina. Mielkummin kuin nämä kaksi, toivoisin mestariksi kuitenkin Räikköstä tai Kubicaa. Kimi on yleisesti Felipeä kovempi taistelija ja Robert on pysynyt loistavasti nopeampien vauhdissa Bemarilla.
 

R.Rosset

Well-known member
Liittynyt
1.2.2006
Viestit
1048
Itse näkisin Hamiltonin mieluummin mestarina. Lewisilla on selvästi Felipeä "isommat pallit". Eli uskaltaa ajaa kilpaa tilanteessa kuin tilanteessa ja yleensä vieläpä todella hyvin.
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Olis vaikee kuvitella Massaa maailmanmestarina.
Olisihan se huvittavaa kuulla, kun Osku paahtaa: "Ja sieltä tulee hallitseva maailmanmestari Felipe Massa" :eek:

Hamilton on lookiltaan muutenkin enemmän maailmanmestari -tyyppiä (kuin massa), jota ei olisi vaikea kuvitella mestarina. Sälli on niin diiva, joten mestaruus voisi nostaa keltaista päähän, niin kuin kävi Alonsolle, että se keltainen neste vielä lisääntyy.
 

kessel

Well-known member
Liittynyt
13.1.2001
Viestit
1575
Sijainti
Tampere
Äkkiä ajateltuna Kimin maineelle olisi huonompi, jos tallikaveri voittaisi mestaruuden mutta toisaalta Hamilton ajaa vasta toista kauttansa ykkösissä, joten sekin olisi tavallaan noloa paitsi Kimille myös muille kuskeille vaikka Hamilton ajaakin huippuautolla.
No eipä taida kukaan pitää nolona paikkana muille kuskeille jos Hamilton vie mestaruuden, vaikea ainakaan kuvitella. Helvetin kova kuski se on vaikka teiniviikseä vasta pukkaa nenän alle...
Itse kallistun kuitenkin näistä kahdesta pahasta kuitenkin sille kannalle, että jos ei Kimi niin sitten Hamilton.
Sama täällä
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Itse olen alkanut kalistua Felipen suuntaan. Kun kerran Lewiksen tempaukset ovat liki tuhonneet Kimin mestaruusmahdollisuudet, mieluummin sen mestaruuden saisi sitten viedä joku muu. Lewis on osoittautunut aikamoiseksi mulkuksi, ja Ron Dennis myös. Hieman harmittaa kun Heikki ajaa tuommoisessa paskapuljussa.

Heh, Massahan on oikeastaan ihan hyvä tyyppi, vaikka mieluummin näenkin tietysti Kimin voittavan.
 
Ylös