Ganador
Banned
Miksei mennyt ohi?No elä sitten illuusiossasi. Et varmaan huomannu miten Räikkönen oli kokoajan jumissa hitaiden autojen takana.
Miksei mennyt ohi?No elä sitten illuusiossasi. Et varmaan huomannu miten Räikkönen oli kokoajan jumissa hitaiden autojen takana.
Ohittamisia on vaikea suorittaa, jos suoravauhti ei riitä...Miksei mennyt ohi?
Sontander voi suuttua jos heidän maksukuskia syytetäänEi ollut kuulemma Alonson vika tuo etusiipihässäkkä.
Eipä tietenkään, koska Alonsohan ei tee koskaan mitään väärin.
Aivan. Ferrari on muutenkin tullut unohtaneeksi, että Alonson vika se etusiiven rikkominen alun alkujaan oli...Sontander voi suuttua jos heidän maksukuskia syytetään
No ei tietenkään! Hulluahan tuollaista olisi edes väittää! Se siiven rikkoutuminen ei varmaan alunperinkään ollut sekään Alonson vika vaan siivessä oli materiaalivika tms. joka ei kestänyt Alonson 120% painostusta vaan hajosi heikkouttaan.Ei ollut kuulemma Alonson vika tuo etusiipihässäkkä.
Eipä tietenkään, koska Alonsohan ei tee koskaan mitään väärin.
Kuka tahansa musertuisi Alonson paineiden alla paitsi hän itse... *khih*No ei tietenkään! Hulluahan tuollaista olisi edes väittää! Se siiven rikkoutuminen ei varmaan alunperinkään ollut sekään Alonson vika vaan siivessä oli materiaalivika tms. joka ei kestänyt Alonson 120% painostusta vaan hajosi heikkouttaan.
Olisi vaikea uskoa, että toikki mikä käsittelee Alonsoa voisi tuoda asiallista keskustelua. Se itse puhuu samalla tasolla kuin maikkarin kommentit.Ei paljon eroa maikkarin kommenteista tämä threadi, surkeaa katseltavaa...
Painu nyt jo sinne maikkarille.Olisi vaikea uskoa, että toikki mikä käsittelee Alonsoa voisi tuoda asiallista keskustelua. Se itse puhuu samalla tasolla kuin maikkarin kommentit.
Kyllä sitä asiallista keskustelua löytyy useammastakin paikasta. Ei tosin suomalaisten toimesta, forumista riippumatta. Esim Autosportilla katkerat suomalaiset tunnistaa jo kaukaa. Niillä on syvään pinttynyt viha Alonsoa kohtaan, kehtasihan tuo ryöstää Kimille oikeutetusti kuuluneen mestaruuden 2005 ja vielä potkutkin hommasi 2010.Olisi vaikea uskoa, että toikki mikä käsittelee Alonsoa voisi tuoda asiallista keskustelua. Se itse puhuu samalla tasolla kuin maikkarin kommentit.
Ahdistaako kun Alonsosta puhutaan totuuksia?Painu nyt jo sinne maikkarille.
Ei ahdista, kun et sinä niitä ainakaan puhuAhdistaako kun Alonsosta puhutaan totuuksia?
Mä en ainakaan ole väittänyt, että Alonso tai Ferrari olisi suoranaisesti valehdellut, mutta milloinkohan Ferrari olisi syyttänyt Alonsoa yhtään mistään? Ei nyt ihan heti tule mieleen, milloin tätä pumpulisuojattia olisi runneltu tallin toimesta.Ennenkin on nähty tapauksia joissa rikkinäinen etusiipi on jopa lisännyt auton nopeutta, sitä en kiistä etteikö tuo siipi ollut muille ja Alonsolle itselleen vaaraksi. Mutta miksi Alonso tästä asiasta valehtelisi, tai Domenicali?
Mistähän esimerkiksi pitäisi syyttää? Milloin Kimiä tai Massaa on esim. syytelty tallin puolelta?Mä en ainakaan ole väittänyt, että Alonso tai Ferrari olisi suoranaisesti valehdellut, mutta milloinkohan Ferrari olisi syyttänyt Alonsoa yhtään mistään? Ei nyt ihan heti tule mieleen, milloin tätä pumpulisuojattia olisi runneltu tallin toimesta.
Ei pidä paikkaansa kuin Ferrarin kohdalla. Muiden tiimien päälliköt (ja muut johtohenkilöt) saattavat hyvinkin avoimesti arvostella kuljettajiaan - myös ykköskuskeja.Kyllähän omia suojellaan, sehän on selvä.
Ihme ja kumma! Mistähän tällainen voi juontaa juurensa?Jotenkin se käsitys on vaan kaikilla vihaajilla niin syvällä että Alonso muka aina olisi vain selittelemässä ja valehtelemassa.
Alonson kohdalla siihen vain ei ole ollut tarvetta.Ei pidä paikkaansa kuin Ferrarin kohdalla. Muiden tiimien päälliköt (ja muut johtohenkilöt) saattavat hyvinkin avoimesti arvostella kuljettajiaan - myös ykköskuskeja.
Liika selittely tekee meidät epäluuloisiksi Winston churchill.Ei pidä paikkaansa kuin Ferrarin kohdalla. Muiden tiimien päälliköt (ja muut johtohenkilöt) saattavat hyvinkin avoimesti arvostella kuljettajiaan - myös ykköskuskeja.
Ihme ja kumma! Mistähän tällainen voi juontaa juurensa?