Dino246
Well-known member
Kakun puhaltamiseenkin tarvitsee näköjään tallin apua. This is ridiculous!Myöhästyneet onnittelut Oviedon ohjukselle
Kakun puhaltamiseenkin tarvitsee näköjään tallin apua. This is ridiculous!Myöhästyneet onnittelut Oviedon ohjukselle
Domenicali välissä varmistamassa ettei Massa vaan mene Alonson kakulle.Massa sai sentään KATSELLA kakkua, kun antoi Santardon voittaa Hockessa.
Niin paljon kun vihaankin Fernandoa, niin kyllä se on silti pakko myöntää, että hienosti se eilen ajoi. Helvetin hankalaa kuitenkin loppupeleissä ajaa sellaiset 30 kierrosta aivan täydellisesti tekemättä virheen virhettä. Alonso pystyi siihen, vaikka Vettel hengitti koko ajan niskaan.Alonso kääntää asian taas niin, että auto oli ihan sukka, mutta miehen loistavat ajajankyvyt mahdollistivat kakkostilan.
Hyi vittu, mikä egomaanikko!
Minä epäilen, että kyse on sikäläisen urheilujournalismin tavanomaisesta kielenkäytöstä. Mitenköhän siellä kirjoitetaan kaatuilevista jalkapalloilijoista?Tuli tuossa luettua taas lehdistökatsaus ja sai naureskella ihan huolella. "Sankarillinen Alonso". Onko noi kaikki Espanjot tollasia, että pitää omien puolta niin perkeleesti ja ikinä ei löydy vikaa heistä? Mä olen ainakin saanut tismalleen tuollaisen kuvan niistä.
Varsinkin kun Ferrarin auto on tällä hetkellä tod. näk. paras ja sen olisi pitänyt sopia erittäin hyvin Unkarin radalle. Ennakkoarvioissahan odotettiin että juuri nyt Ferrari on vahvoilla, eihän Unkarissa ole nopeita mutkia joka on ainoa pieni heikkous Ferrarin autolle. Se, että sitten jäätiinkin niin selvästi Bullille... no, syyn näkee kun katsoo peilistä.Alonso kääntää asian taas niin, että auto oli ihan sukka, mutta miehen loistavat ajajankyvyt mahdollistivat kakkostilan.
Hyi vittu, mikä egomaanikko!
Unkarin GP:n lehdistökatsaus: "Häpeä, Schumi!"
AS kertoi, että jopa Red Bull -tallin väki pidätteli henkeään Alonson loisteliaan ajosuorituksen nähtyään.
- Aplodit olivat rehdit ja tunteikkaat. Kunnianosoitus mestarin tuoreimmalle näytökselle. Koko Red Bull -talli puhkesi ylistämään ohi kävellyttä Fernando Alonsoa. He odottivat kuljettajiaan voittopotrettiin, jota Alonso ei halunnut pilata kävelemällä kameran tielle. Espanjalainen näytti heille peukkua onnittelun merkiksi, ja heidän vastauksensa oli tuo spontaani kunnianosoitus. Joku jopa poistui muodostelemasta ja tuli onnittelemaan häntä sankarillisesta puolustustaistelusta 30 kierroksen ajan lähtöruudukon nopeinta autoa ja sitä ajanutta huippukuljettajaa Sebastian Vetteliä vastaan, AS kertoi.
Tää kommentti maikkarilla pudotti kyllä jakkaralta:Tuli tuossa luettua taas lehdistökatsaus ja sai naureskella ihan huolella. "Sankarillinen Alonso". Onko noi kaikki Espanjot tollasia, että pitää omien puolta niin perkeleesti ja ikinä ei löydy vikaa heistä? Mä olen ainakin saanut tismalleen tuollaisen kuvan niistä.
Ei voi kuin yhtyä mielipiteeseen, kritiikki omaa suurta poikaa kohtaan loistaa poissaolollaan. Tilanteessa kuin tilanteessa. Lisäksi tuollainen posketon ylistys on jo koomista.Hah! - 18 minuuttia sitten
Vois luulla että AS on pohjois-korealainen lehti, kun tota tekstii lukee
Takana ruudukon paskin ohittaja ja Unkarin rata,niin ei se niin vaikeata ole.ASS:yuck:AS kertoi, että jopa Red Bull -tallin väki pidätteli henkeään Alonson loisteliaan ajosuorituksen nähtyään.
- Aplodit olivat rehdit ja tunteikkaat. Kunnianosoitus mestarin tuoreimmalle näytökselle. Koko Red Bull -talli puhkesi ylistämään ohi kävellyttä Fernando Alonsoa. He odottivat kuljettajiaan voittopotrettiin, jota Alonso ei halunnut pilata kävelemällä kameran tielle. Espanjalainen näytti heille peukkua onnittelun merkiksi, ja heidän vastauksensa oli tuo spontaani kunnianosoitus. Joku jopa poistui muodostelemasta ja tuli onnittelemaan häntä sankarillisesta puolustustaistelusta 30 kierroksen ajan lähtöruudukon nopeinta autoa ja sitä ajanutta huippukuljettajaa Sebastian Vetteliä vastaan, AS kertoi.
Jos tarkoitat tätä sivua, niin on virallinen fanisivusto ja kyllä päivittelee itse:Onko tuo facebookin Alonso sivu ihan virallinen, että herra ihan itse päivittää juttuja tuonne? Ainaki siltä vaikuttas ku jonki verra tulee juttuu tuol seinälle ja suurinosa viel kännykäl. Kertokaa joku kuka tietää tarkemmin asiasta.
Siinä se taas nähdään! Kauhea niljake tuo Alonso.Sillä on myös henkilökohtainen, mutta eipä ole vielä kaveripyyntöäni hyväksynyt
No, Alonsolla ja Kimillä oli jotain yhteistä; ei motivaatiota."No management to guide the team, and drivers which were not easy to work with, very arrogant and not pushing the team in the right way. That was clearly the main two components of what was wrong."