Ferrari 2025: Markkinoiden kovimman automyyjän ja testikuskin rantautuminen

Irwin

Well-known member
Semmoinen asia kunnon mestareissa on se että he uskaltavat vaihtaa tallia ja ottaa vastaan uusia haasteita. Siksi arvostan Prostia, Sennaa, Shcumacheria, Vetteliä ja Hamiltonia todella paljon, näin formularomantikkona. Odotan pätemistä vanhemmista mestareista.
Tuokin on vähän kaksipiippuinen juttu joidenkin mestarien kohdalla on saattanut olla muita painavia perusteita kun pelkkä haaste...

Prost vaihtoi tallia McLarenilla Ferrarille kun tilanne Sennan kanssa kävi mahdottomaksi

Senna vaihtoi Mclarenilta Williamsille toivoen että saisi parhaan auton

Vettel lähti Red Bullilta kun Ricciardo alkoi höykkyyttää

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Lecstappen vie ja kakkoskuskit vikisee. Tarkoittaako tämä nyt sitä että auto on tehty Leclercille kun patu ei pysy kyydissä mukana? Ei muuta kuin mukavammat setupit vaan kehiin niin voi ajella terveisiä.
En tiedä, kun Leclerc ei etes saanut ajettua autoa ruudukkoon sprintissä ja kokenut nappaa podiumin Ferrarin kerrankin onnistuttua ajoituksessa vaihtaa intterit kuivankelingummiin.

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Leclercin vuoro saada ne huonot renkaat kun ei ollut pitoa.
Mun mielestä Kallelle tulee näitä aivopieruja joka kausi muutama. Voi olla aika ratkaisevia jos joskus pääsee ajamaan mestaruudesta. Tuntuu että tänä vuonna Osku ja Max (Ykä myös) raapii aina jotakin pisteitä eikä itse niitä heitä hukkaan ihan turhuuttaan.

Mun mielestä Kallelle tulee näitä aivopieruja joka kausi muutama. Voi olla aika ratkaisevia jos joskus pääsee ajamaan mestaruudesta. Tuntuu että tänä vuonna Osku ja Max (Ykä myös) raapii aina jotakin pisteitä eikä itse niitä heitä hukkaan ihan turhuuttaan.
Joo vähän kävi Lerkille Sainzit tällä kertaa, joka on miltei aina seinässä kun on vaihtelevaa keliä eikä eilinenkään ollut poikkeus.

Semmoinen asia kunnon mestareissa on se että he uskaltavat vaihtaa tallia ja ottaa vastaan uusia haasteita. Siksi arvostan Prostia, Sennaa, Shcumacheria, Vetteliä ja Hamiltonia todella paljon, näin formularomantikkona. Odotan pätemistä vanhemmista mestareista.
Yleensä näitä uusia "haasteita" lähdetään etsimään kun nykyisen tallin suorituskyky sakkaa tai lähdetään karkuun kun tulee tallikaverilta pataan.