FHRA Nitronationals 2005 1.-3.7.2005

jukka_S

Well-known member
Sijainti
Seinäjoki
Nitro Nationals 2005 on enää viikon päässä!! :eek!:

Perustiedot tapahtumasta ja osallistujaluettelo täältä: http://www.fhra.fi/fin/index.php?page_id=97

Osanotto näyttää runsaalta. Eipä tässä enää onneksi tarvi odotella kuin viikon ja kisa on käsillä!

Nyt kaikki joukolla nitronkäryä haistelemaan! Itse tulen varmasti ja olen houkutellut muitakin mukaan. Tätä herkkua ei ole kotimaan kamaralla tarjolla kuin kerran kesässä.

Top Fuel autoja on 8 mukana, loistavaa kerta kaikkiaan!

Nyt ehdottomasti paikan päälle mahtavuutta seuraamaan!

:thumbup: :ahem: :cool: :D

Onkos muita foorumilaisia tulossa?

edit: tämä on nyt SE kisa jota kannattaa Suomen maalla tulla katsomaan!

Viimeksi muokattu:

gnz

Well-known member
Sijainti
espoo
jukka_S sanoi:

Onkos muita foorumilaisia tulossa?

edit: tämä on nyt SE kisa jota kannattaa Suomen maalla tulla katsomaan!
On. Kyyti vain on vielä epäselvä :p

jukka_S

Well-known member
Sijainti
Seinäjoki
Hienoa!

Nyt kannattaa muutenkin tulla katsomaan kisaa koska FIA:n drag race-komissio on päättänyt ehdottaa Top Methanol dragster-ryhmän EM-arvon poistamista. Eli todennäköisesti nyt mukana olevat ulkomaiset TMD-tiimit eivät todennäköisesti Suomeen enää tule. Ja TMD-ryhmässä mukana on Krister Johansson A/Fuel-dragsterillaan.

Viimeksi muokattu:

Teme

New member
Ellei nyt mitään odottamatonta tapahdu, niin paikanpäällä ollaan varmasti. Kesän ykköstapahtuma, ja aikamoisen rahanipun saisi eteen pistää että jättäisin väliin. ;) Ne ketkä eivät ole tätä huumaa vielä kokeneet, niin ehdottomasti vaan paikalle. Ette pety!

Hieno tapahtuma taas tulossa kun katselee osallistujalistaa. 8 Top Fuelia yms.. mutta ei auta, pitäisi kokonainen viikko kestää vielä duunia :yuck: Toivottavasti tänä vuonna on sää suosiollinen. "Hieman" harmittaisi, jos ei olisi.

jukka_S

Well-known member
Sijainti
Seinäjoki
Teme sanoi:
Toivottavasti tänä vuonna on sää suosiollinen. "Hieman" harmittaisi, jos ei olisi.
olen jo manannut hetken aikaa suosiollista keliä ja tällä hetkellä näyttäisi hyvältä. Tosin viikko on aivan liian pitkä aika ennustaa, tilanne voi muuttua.

Viime vuonna sää ei ollut hyvä lauantaina, vettä satoi ja mä nukuin autossa koko lauantain :rolleyes: En olekaan hetkeen levännyt niin perusteellisesti. Mutta ehdottomasti aurinkoa ja lämmin keli. Ja aurinkorasvat mukaan ehdottomasti, muuten nahka käryää. Se ei ole kivaa yrittää nukkua kun joka paikka on arkana.

jukka_S

Well-known member
Sijainti
Seinäjoki
Kuvia!

Ristus notta veti kollot lujaa vaan vaikka radan puolesta välistä loppuun oli huonompi pito ja pelit heittelehti ja luikerteli.

Off-Topic

Well-known member
Loistavia otoksia Moottoriurheilusta! Sääli, että laji on ehkä pikkasen näivettynyt kotomaassa, vielä on pari SM kisaa kaudesta jäljellä ja vikaan tarvis varmaan itekin lähteä ajelemaan.