Flavio Briatore

Misa1

Flying finns
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
8254
Sijainti
Helsinki
Tuskin Heikin palkka ihan niin huono on.
Vanhempi Piquet taisi hiljattain kertoa, että kummisetä-Briatorelle menevien "suojelurahojen" osuus Piquet juniorin palkoista olisi ollut kaksikymmentä prosenttia. Eiköhän se Flavion osuus Heikin palkoista ole ollut samaa luokkaa.
Jos Heikki tienais vaikka 5 miljoonaa, niin 20% siitä sopparista tekis miljoonan. Edelleen, tuskin on Flavion elämäntilanne kiinni tuosta miljoonasta(varsinkaan ku Heikki ei edes tienaa viittä milliä). Eiköhän Flaviolla ole sitä käteistä niin paljo että voi elelle koroilla loppuelämänsä, samoin ku hänen jälkikasvu.

Tietty rahanahne kun on niin pitäähän se viedän "köyhältä" pennitkin taskusta. Jäi Flaviolta "suojelurahat" saamatta, niin johan alkaa haastamaan oikeuteen.
 

Dwayne

Toimistosihteeri
Liittynyt
29.10.2009
Viestit
531
Sijainti
Hyvinkää
Jos Heikki tienais vaikka 5 miljoonaa, niin 20% siitä sopparista tekis miljoonan. Edelleen, tuskin on Flavion elämäntilanne kiinni tuosta miljoonasta(varsinkaan ku Heikki ei edes tienaa viittä milliä). Eiköhän Flaviolla ole sitä käteistä niin paljo että voi elelle koroilla loppuelämänsä, samoin ku hänen jälkikasvu.

Tietty rahanahne kun on niin pitäähän se viedän "köyhältä" pennitkin taskusta. Jäi Flaviolta "suojelurahat" saamatta, niin johan alkaa haastamaan oikeuteen.
En mä usko että kyse on siitä että Flavio tarvitsis niitä rahoja. Ennemminkin luulisin että kyse on periaatteesta :)

Mua ainakin keljuttais, jos en saa niitä rahoja mitkä mulle oikeudellisesti kuuluu.

En siis muuten ota kantaa siihen että onko Briatore oikeassa vai ei
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
En mä usko että kyse on siitä että Flavio tarvitsis niitä rahoja. Ennemminkin luulisin että kyse on periaatteesta :)

Mua ainakin keljuttais, jos en saa niitä rahoja mitkä mulle oikeudellisesti kuuluu.

En siis muuten ota kantaa siihen että onko Briatore oikeassa vai ei
Joo. Managerin hommiin kuuluu myös kaikenlaista muuta kuin pelkästään sopimuksen neuvottelu ei se managerin homma ihan sellaista ole, että parin kolmen vuoden välein neuvotellaan sopimus ja muu aika räitään kattoon.
 

Dwayne

Toimistosihteeri
Liittynyt
29.10.2009
Viestit
531
Sijainti
Hyvinkää
Managerin hommiin kuuluu myös kaikenlaista muuta kuin pelkästään sopimuksen neuvottelu ei se managerin homma ihan sellaista ole, että parin kolmen vuoden välein neuvotellaan sopimus ja muu aika räitään kattoon.
Väitinkö tuollaista jossainkohtaa?
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14198
Ei mene Flaviolla hyvin nuo hommat... No kyllä Flavion kaltainen tyyppi johonkin ovenrakoon aina saappaansa työntää... Se on varma homma.
 

mikæl

Well-known member
Liittynyt
28.7.2000
Viestit
6949
Sijainti
Tampere
Jaa, minä luulin Briatoren jo menneen Ferrarille kun otsikko oli nostettu ylös. No - odotellaan vielä.
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14198
No ei sentään vielä. Ei se yllätys jää varmaan näkemättä... Kaikki on mahdollista kun on Flaviosta puhe.:D
 

turssi

Well-known member
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
885
WDC 2010

Jai suuret summat tulematta talla kertaa. Flavion suojatit Alonso ja Webber kun missasivat tittelin Abu Dhabissa...

Ehka ensi vuodesta tulee Flaviolle parempi?
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18373

turssi

Well-known member
Liittynyt
27.10.2010
Viestit
885
Joo, onhan se selva etta tamankaltaisen business-neron rahavirrat ei kuivu Webberin/Alonson tunarointeihin.

Taitaa olla melkoinen velho nikkaroimaan sopimuksia ja ihmisluonteita luotaamaan.

Ovela mies. Kateellisia saadaan kaikki foorumistit olla :)
 
Ylös