Ja tarpeet teet sitten lavuaariin?Ei tulis mieleenkään laittaa mitään epämääräistä wc-pöntöstä alas, ainoastaan vain vessapaperia ja sitäkin kohtuudella.
Pönttöön, mut ei sinne WC-paperin lisäksi alas tarvii muuta laittaa kuin pökäleet ja nestemäiset lammikot.Ja tarpeet teet sitten lavuaariin?
Tuotatko itse oman wc-paperisi?Vaihtoehto W kuten WebSlave: en aio ostaa kyseistä tuotetta, joten en joudu moisen valinnan eteen.
Ei muuta kun väsäämään omat paperit Hookah. Hampusta saa kestävää ja pestävää vessapaperia. http://fi.wikipedia.org/wiki/Hamppu#HamppukuituTuotatko itse oman wc-paperisi?
Tuo riippuu aika paljon talon putkiston iästä ja kunnosta. Vanhat paskat betoniputket voi mennä tukkoon jo muutamasta käsipyyhkeestä.Tähän mennessä ainakin oon nakannut pönttöön, ja luultavasti teen niin myös jatkossakin. Ihmiset vetävät pöntöstä alas niin paljon muuta tavaraa, muovia, hiuksia, terveyssiteitä, kortsuja ym. että tuollainen hajoava paperimassa tuskin oikeasti vaikuttaa siinä seassa millään tavalla mihinkään.
Komp. Edellisen asunnon wc-pöntöstä löytyi putsatessa mm. niittejä...Tähän mennessä ainakin oon nakannut pönttöön, ja luultavasti teen niin myös jatkossakin. Ihmiset vetävät pöntöstä alas niin paljon muuta tavaraa, muovia, hiuksia, terveyssiteitä, kortsuja ym. että tuollainen hajoava paperimassa tuskin oikeasti vaikuttaa siinä seassa millään tavalla mihinkään.
Toi hylsy hajoaa ihan täysin kun se kastuu. Ei ole ollenkaan verrattavissa käsipyyhkeeseen. Ihan sama kuin vetäisit vessapaperia pöntöstä alas.Tuo riippuu aika paljon talon putkiston iästä ja kunnosta. Vanhat paskat betoniputket voi mennä tukkoon jo muutamasta käsipyyhkeestä.
Tässäkään asiassa ilmeisesti ei tartte kuunnella asiantuntijoiden mielipiteitä vaan soveltaa omaa näkökantaa ja ideologiaa.Toi hylsy hajoaa ihan täysin kun se kastuu. Ei ole ollenkaan verrattavissa käsipyyhkeeseen. Ihan sama kuin vetäisit vessapaperia pöntöstä alas.
Sä et ilmeisesti Domppari tiedä, että Oldez on suomen johtava vessapaperirullatuhoutumistieteiden tutkija.Tässäkään asiassa ilmeisesti ei tartte kuunnella asiantuntijoiden mielipiteitä vaan soveltaa omaa näkökantaa ja ideologiaa.
Markoj?Tässäkään asiassa ilmeisesti ei tartte kuunnella asiantuntijoiden mielipiteitä vaan soveltaa omaa näkökantaa ja ideologiaa.
Joo. Se on viisas mies, ainakin välillä.Markoj?