Itselläni ei ole VIPiä, mutta huhujen mukaan sillä saisi avattareiden lisäksi tehtyä polleja (äänestyksiä) sekä tallentamaan tänne kuvia kovalevyltä (ei siis suoraan netistä liitettyjä kuvia). Muutapa en tiedäkään.Savu sanoi:Saako tosta sit mitään etuja jos on vip? Entä pysyykö noi vip statukset ikuisesti, jos ne yhen kerran maksaa?
E: kiitos tosta linkistä
Alunperin VIPit piti olla vissiin tyyliin kerran vuodessa maksettavia, mutta onneksi ei ole vielä toista maksukierrosta tullut, vaikka ensimmäisestä maksusta on jo vuosia...Savu sanoi:Saako tosta sit mitään etuja jos on vip? Entä pysyykö noi vip statukset ikuisesti, jos ne yhen kerran maksaa?
E: kiitos tosta linkistä
Nyt menit kertomaan sitten kaikille mistä minun sigua pääsee sotkemaan:thumbfh:burb sanoi:Tässä kuitenkin valmis linkki oikeaan paikkaan: http://www.f1-forum.fi/vb/profile.php?do=editsignature
öö, miten esim. minä pääsisin siguasi sotkemaan kerta en edes tiedä foorumisi tunnuksia?kouvotsvoni sanoi:Nyt menit kertomaan sitten kaikille mistä minun sigua pääsee sotkemaan:thumbfh:
Vinkki: Kannattaa opetella ajatuksenvoimalla saamaan päähänsä tieto, että onko postaus kirjoitettu tosissaan vai "huumorina":ahem:Savu sanoi:öö, miten esim. minä pääsisin siguasi sotkemaan kerta en edes tiedä foorumisi tunnuksia?vai olikohan toi viesti vain vitsi...
Mutta sittenhän gurut ja nettipersoonat ei pääsis kuittailemaan tulokkaille lain.Bobakki sanoi:Näistä vois ehkä pikkuhiljaa laatia sellaisen tiedoksi-tyyppisen otsakkeen, jonka voisi tahmata ylläpitopalstan ylälaitaan. Ei tarttis jokaisen kysyä erikseen ja ujommatkin saa tietää.