Knoukka
Well-known member
Siitä huolimatta Anneli Tempakka.Tasonnosto on taitolaji. Ei shakissakaan lähdetä pelkällä kuningattarella heti rymyämään.
Maltti on valttia. Paitsi marjapussissa.
Siitä huolimatta Anneli Tempakka.Tasonnosto on taitolaji. Ei shakissakaan lähdetä pelkällä kuningattarella heti rymyämään.
Maltti on valttia. Paitsi marjapussissa.
Joo, totta. Hieman olen tässä tosin miettinyt, onko Teukka enemmän Anneli vai Uma Aaltonen.Siitä huolimatta Anneli Tempakka.
Eiköhän Teukka ole vielä enämpi Tohtori Phil. Tai ihan suomalaisittain Doctor Pillu!Joo, totta. Hieman olen tässä tosin miettinyt, onko Teukka enemmän Anneli vai Uma Aaltonen.
Ei sinne päinkään. Ei osaa niin pitkiä lauseita.Eiköhän Teukka ole vielä enämpi Tohtori Phil. Tai ihan suomalaisittain Doctor Pillu!
Ei sinne päinkään. Ei osaa niin pitkiä lauseita.
Nomi on muuten tohtori Syherö.
Ja Knoukkari Nivala X :ahem:Ei sinne päinkään. Ei osaa niin pitkiä lauseita.
Ei heti leikannu, mutta joku aavistus oli ja hätäkuukle selvitti. Alkaisin kyllä oitis bändin manakeriksi. Aitoa ja äärettömän herkkää meininkiä! :thumbup:Ja Knoukkari Nivala X :ahem:
Tohtori Tuhero ois parempi...:frown:Ei sinne päinkään. Ei osaa niin pitkiä lauseita.
Olishan se, muttei kuvaa sua mitenkään. Sopiskohan toi Assistentti Anaali paremmin? -ko -kö?Tohtori Tuhero ois parempi...:frown:
Oisinkos mä sitten sun assistentti vai?Olishan se, muttei kuvaa sua mitenkään. Sopiskohan toi Assistentti Anaali paremmin? -ko -kö?
Kartanlukija ja km-korvausten laskija.Oisinkos mä sitten sun assistentti vai?
Tuo homma olisi kyllä anaalista. Sikäli sopiva titteli.Kartanlukija ja km-korvausten laskija.
Eikö lisähenkilöistä ja varsinkin lisäpainoista saa korotettua km-korvausta?Kartanlukija ja km-korvausten laskija.
Uusi auto ja turvatyynyt. Siksi siitä km-korvauksesta ei mitään jääkään.Tuo homma olisi kyllä anaalista. Sikäli sopiva titteli.
Sais varmaan käyttää kypärää. Ei sitä tiedä koska tulee aura-auto tai vastaava tielle...
Miten niin? Illat pelaisitte hotellihuoneessa Kimbleä ja makustelisitte rekkamiehen pastilleja.Tuo homma olisi kyllä anaalista. Sikäli sopiva titteli.
Ja Moe rikastuisi ja siitä tulisi porvari. Nou käy...Miten niin? Illat pelaisitte hotellihuoneessa Kimbleä ja makustelisitte rekkamiehen pastilleja.
Vaikuttaa penkistä huolimatta ihan järkiperäiseltä ostokselta. Fiilis siitä autosta puuttuu tyystin, mutta muuten asiallinen peli.Uusi auto ja turvatyynyt. Siksi siitä km-korvauksesta ei mitään jääkään.
Sori vaan, sheivaan hanurin sekä pesen holen aina paskareissun jälkeen.Miten niin? Illat pelaisitte hotellihuoneessa Kimbleä ja makustelisitte rekkamiehen pastilleja.