Nuo bensansäästöjutut ja määrät ovat ihan brittien lehtien ja foorumien ja f1fanaticin arvioita eivätkä Mustakarin horinoita. Ekillä taitaisi mennä siinä asiassa pahemmin metsään ne kommentit... Nykyään bensansäästö on kehittynyt ja jos ei jotain aivan uskomatonta kämmiä tapahdu tai autossa ole äärimmäisen janoista moottoria tai perustavaa laatua oleva suunnitteluvirhe (tällä kaudella Virginillä oli liian pieni tankki ja bensansyötön tekniikkavirhe mikä kulutti bensaa kaksi kertaa nopeammin kuin kärkitiimeillä ja 1,5-kertaisesti verrattuna Lotuksen ja HRT:n autoihin nähden. Lisäksi tiimi joutui ottamaan tupla-määrän bensaa aika-ajoihin muihin nähden jotta bensa ei loppuisi) niin kisan kyllä ajaa maaliin asti riippumatta siitä miten paljon rata kuluttaa bensaa. Aikoinaan 80-luvulla ja 90-luvulla autot ja tankit olivat erilaisia ja oli turboa, aika-ajon bensaa ja moottoria ja niin edelleen ja lisäksi bensaa kului eri tavalla nykyiseen verrattuna ja polttoaineen säästö oli aivan erilaista ja etenkin elektroninen säästö oli mitä oli.