Formula 1 - 2010 - Kiina: Kilpailu ja jälkipuinti

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Kuten Kouvo tuolla sivun ensimmäisessä viestissä toteaa, kaudella 1994 oltiin vähän yliherkkiä. Se ei siis ole paras mahdollinen vertailuvuosi.

Joka tapauksessa viime aikoina on yleensä valitettu tuomarien antamista rangaistuksista, ei niiden antamatta jättämisistä. Paitsi Hamiltonin kohdalla.
Pitäisiköhän tämä viime viikonlopun rangaistuslinja pollata F1-Vapaalla?;)
 

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
Kuten Kouvo tuolla sivun ensimmäisessä viestissä toteaa, kaudella 1994 oltiin vähän yliherkkiä. Se ei siis ole paras mahdollinen vertailuvuosi.

Joka tapauksessa viime aikoina on yleensä valitettu tuomarien antamista rangaistuksista, ei niiden antamatta jättämisistä. Paitsi Hamiltonin kohdalla.
Pitihän se arvata että Webslave-korjaus tulee pian. Sulla on varmaan joku itkuhälytin päällä joka ilmoittaa heti kun mä postaan jotain ja sun pitää rientää korjaamaan vääryydet. :D
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Pitihän se arvata että Webslave-korjaus tulee pian. Sulla on varmaan joku itkuhälytin päällä joka ilmoittaa heti kun mä postaan jotain ja sun pitää rientää korjaamaan vääryydet. :D
En minä kiinnitä huomiota mille nimimerkille vastaan. Vastaan kirjoituksen sisällön perusteella. Toki jotkin kirjoittajat tunnistan sisällöstä, sinua kuitenkaan en. Avatarit tietysti huomaa yrittämättäkin, joten VIPien tapauksessa olen paremmin perillä siitä kenen kirjoituksesta on kyse.
 
Viimeksi muokattu:

Calvin

Well-known member
Liittynyt
5.12.2002
Viestit
3560
En minä kiinnitä huomiota mille nimimerkille vastaan. Vastaan kirjoituksen sisällön perusteella. Toki jotkin kirjoittajat tunnistan sisällöstä, sinua kuitenkaan en. Avatarit tietysti huomaa yrittämättäkin, joten VIPien tapauksessa olen paremmin perillä siitä kenen kirjoituksesta on kyse.
No enhän minä muuten kuin huumorilla tuota tarkoittanutkaan. The End.
 

Veidt

Well-known member
Liittynyt
19.11.2008
Viestit
3292
Tuolta Apexista löyty samasta ketjusta viesti jossa on lisää ohituksia samasta kisasta:

Lap 3

Alonso on Kovalainen for P6 - On the restart, Kovalainen was in front of Alonso, but Heikki was slow out of the last corner, crucially though, it was after the first Safety Car Line. Alonso passed him before the Timing/Scoring line, which officially puts him restarting ahead of Kovalainen on the Lap Chart, but the move was done after the First SC line, which made it legal.
Tämmönen sääntökohta on multa jäänyt kuulematta. Eli turva-auton poistumisen jälkeen kisa ei alakaan uudelleen maaliviivan kohdalta, vaan jostain Safety Car-viivan kohdalta? Eli periaatteessa tämän SC-viivan jälkeen saa alkaa ohittelemaan, eikä tarvitse odottaa maaliviivalle?
 

Bleu

Olivier Bocques Fan Club
Liittynyt
14.4.2000
Viestit
9171
Safety Car -viiva oli ennen viimeistä mutkaa, joten toisessa uusintalähdössä tapahtunut Vettel/Hamilton/Webber-tilanne meni ihan sääntöjen mukaan.
 

tieri

Banned
Liittynyt
12.3.2009
Viestit
571
Safety Car -viiva oli ennen viimeistä mutkaa, joten toisessa uusintalähdössä tapahtunut Vettel/Hamilton/Webber-tilanne meni ihan sääntöjen mukaan.
Eli Safety Car -viivan jälkeen saa työntää kilpailijan tylysti radalta ilman seuraamuksia?
 

Saara

Faster Than You
Liittynyt
27.3.2008
Viestit
1215
Loistavaa Nicole, kiitos! "Viimeisenä, ylimmäisenä ja ilman varaslähtöä mutta täydellä kunnioituksella", hihihi
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Massa on joutunut pahaan välikäteen Alonson kanssa noilla väistöillään. Tilanteen pystyy nollaamaan vaan pitämällä seuraavan kerran oman linjan, ja antamalla kolarin tapahtua. Ferrarilla ei varmaan hypittäisi riemusta. Viime kisassa siihen oli hyvä tilaisuus. Pikku hiljaa voi olla myöhäistä, kun pistetilanne kehittyy Alonson eduksi ja Massa jää kauemmaksi. Tai voihan se olla että Massa on alusta alkaen alistunut kakkoseksi, ja siksi sai tallipaikankin pitää Kimin sijaan.
 
Ylös