Formula 1 - 2010 - Suzuka: Unettoman yön kisa ja jälkilämmöt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
no minä painostin sua mukaan vitsinheittoon. Tuloksetta. Alonso osaa paremmin. Käytti muuten tuota painostustermiä viimeksi tämän kisan alla.

Lienee kuitenkin huomattavasti realistisempaa painostaa virheeseen kuin vaihdelaatioin hajottamiseen, enkä Fernandon muista missään vaiheessa väittäneen painostavansa muita teknisiin ongelmiin...

Lienee kuitenkin huomattavasti realistisempaa painostaa virheeseen kuin vaihdelaatioin hajottamiseen, enkä Fernandon muista missään vaiheessa väittäneen painostavansa muita teknisiin ongelmiin...

Painostaa ajamaan kovaa, painostaa rääkkäämään autoa, painostaa auton hajoamaan. Mutta ei kai kukaan voi ottaa noita todesta?

Koba se vaan jatkaa limitillä ja härskisti:D

Vähän liian härskit otteet Koballa mun makuuni. En tykkää. Toki kova on meininki, siitä rispektit, mutta tyyli puuttuu, eikä nämä ole toisiaan poissulkevia seikkoja.

Buttonin taktiikka oli kyllä outo. Ei keksi mitään järkevää selitystä tuolle, jollei se sitten ollut Red Bullien hidastamista varten, joka on kyllä ala-arvoinen (Ferrari-Alonso tyylinen) veto jos näin oli. Olisi paras olla hyvä selitys Mäkillä tai lähti nekin rispektit mitä talli on pikkuisen pystynyt hankkimaan 2007 jälkeen.

Webber, Alonso ja Button lähtivät kaikki yrittämään nopeinta kierrosta viimeisellä kierroksella. :D

Hieno homma, Vettel! Kyllä mestaruustaistoissa vielä mukana ollaan!

Toivottavasti Alonso ei ole painostanut mun kahvinkeitintä rikki.

Lähtikö Nico Sutilin öljyistä, jotka Alonso oli painostanut radalle, seinään?:doubtful:

Vähän liian härskit otteet Koballa mun makuuni. En tykkää. Toki kova on meininki, siitä rispektit, mutta tyyli puuttuu, eikä nämä ole toisiaan poissulkevia seikkoja.
Kamikaze-tyyli? Kyllähän tuolla tavalla tulee kolisemaan, muttei mitään sikamaisuuksia minusta tee.

Kenguru painosti kaikki ajamaan kuten halusi. Kengurulle riittää tämä ja ei mitään ihmeellistä riskiä tarvinnut ottaa koko aikana.