Formula 1 - 2011 - Monaco: Liveseuranta

Vertti

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Melko katkeraa itkua äijät. Miksei Alonso muka ollut onnekas Massan ajettua seinään? Ei sillä olis ollut mitään jakoa ees voittotaisteluun. Viime kauden epäonnen jälkeen Vettelille suo vähän tuuriakin.

Yksitoista vuotta olen formuloita katsonut, enkä ikinä oo saanut nauttia oman suosikin ylivoimaisuudesta, joten kyllä kelpaa, niin kauan kun kisat on näin viihdyttäviä. Itsekkin olisin toivonut kunnon loppuratkaisua, mutta käy se näinkin.

Montreal oli viime kaudella vaikee paikka Red Bullille. Se on sit eri asia pystyykö Mclarenin ja Ferrarin miehet käyttämään tilaisuutensa hyödyksi. Oishan se hienoa, että mestaruus ratkeis aina vikassa kisassa eeppisesti suosikin hyödyksi, mutta nyt on niin harvinaista herkkua etten valita, vaikka Vettel vähän dominoisikin.

mm2006

Well-known member
Melko katkeraa itkua äijät. Miksei Alonso muka ollut onnekas Massan ajettua seinään? Ei sillä olis ollut mitään jakoa ees voittotaisteluun. Viime kauden epäonnen jälkeen Vettelille suo vähän tuuriakin.
Jos tarkoitat tällä minua, niin voitko kertoa missä kohtaa olen sanonut ettei Alonsolla ollut tuuria? Sanoin, että Vettelillä oli tuuria tänään (toki oli taitoakin). Jos olisin sanonut, että Alonsolla oli tuuria, että pääsi kakkoseksi niin tuskin ketään olisi ihmetellyt miksen maininnut Vettelillä olleen tuuria.

kivilasti

Member
Tulipa BBC:llä tiukkaa tekstiä Hamiltonilta. Puoliksi vitsinä heitti vielä että sitä vainotaan, kun on tummaihonen.

Vertti

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Jos tarkoitat tällä minua, niin voitko kertoa missä kohtaa olen sanonut ettei Alonsolla ollut tuuria? Sanoin, että Vettelillä oli tuuria tänään (toki oli taitoakin). Jos olisin sanonut, että Alonsolla oli tuuria, että pääsi kakkoseksi niin tuskin ketään olisi ihmetellyt miksen maininnut Vettelillä olleen tuuria.
Meinasin yleisesti tuurista vinkumisen olevan tyhm''. Yksittäiset kisat voivat ratketa onnenkantamoisella, mutta mestaruudet eivät ole tuurista kiinni. Vettel oli tänään onnekas, mutta niin oli muutama muukin kuljettaja. Loppupeleissä tuuri menee pitkälti aika tasan. Siksi hannuhanheksi kutsuminen on mielestäni tyhmää, kun miettii, vaikka Vettelin edellistä kautta.

mm2006

Well-known member
Meinasin yleisesti tuurista vinkumisen olevan tyhm''. Yksittäiset kisat voivat ratketa onnenkantamoisella, mutta mestaruudet eivät ole tuurista kiinni. Vettel oli tänään onnekas, mutta niin oli muutama muukin kuljettaja. Loppupeleissä tuuri menee pitkälti aika tasan. Siksi hannuhanheksi kutsuminen on mielestäni tyhmää, kun miettii, vaikka Vettelin edellistä kautta.
Nojoo samaa mieltä olen, että pitkällä tähtäimellä onni jakautuu ainakin periaatteessa tasan, mutta pääpointti olikin se, että tämä kisa ratkesi osittain tuurin avittamana Vettelille. Itse ainakin toivon, että mikään kisa ratkeisi tuurilla ja yhtä paljon minua harmittaa, jos ketä tahansa muu kuski voittaa sen ansiosta. Poikkeuksena ehkä suomalaiskuskit, mutta muiden suhteen pyrin objektiivisuuteen.

Viimeksi muokattu:

F1-fani82

Well-known member
Sijainti
Vantaa
Tulipa BBC:llä tiukkaa tekstiä Hamiltonilta. Puoliksi vitsinä heitti vielä että sitä vainotaan, kun on tummaihonen.
Hamiltonille yhden kisan huili ei tekis pahasta. Äijällä on noussut kusi päähän ja luulee, että saa toimia diktaattorin ottein.