Formula 1 2012 - Abu Dhabi: Kisan jälkihehkutukset - VIIMEINKIN KIMI!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Renngeist
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aijai, kun olis ollu Häkkinen haastattelijavuorossa...tai Keke...

Aivan mahtaa, kiitos Kimi! Tätä tunteiden vuoristorataa on kaivannut. Alonso ajoi myös hienon kisan ja tottakai Vettel myös.

Yksi voitto vielä, niin Kimi on Mikan kanssa tasoissa voittojen määrässä. Ainakin SKYn mukaan.

Sehän rupes Vetteli lässyttää vaikka tuli kolmanneksi

Alonso vain 10 pojoo Vettelin takana. Helposti vie mestaruuden viel.

Kuutio haastattelee. :alppu:

Minä toivoin, että haastattelijaksi olisi saatu Mika Häkkinen, koska olisi ollut mielenkiintoista nähdä Häkä haastattelemassa suomalaista voittajaa, mutta löytyy toki Coulthardilta ja Räikköseltäkin sen verran yhteistä historiaa, että ei Coulthardkaan huono valinta siinä suhteessa ollut.

Haha. "tomorrow we are feeling bad"

Melkein kun kummelista. =)

Vettel vois ottaa syyn ihan omaan niskaansa, koska Ricciardo ei tehnyt mitään väärin. Nyt toivottavasti Red Bullilla ei olla samanlaisia Vettelin varpaiden nuolijoita, kuin viime kaudella, eikös Alguersuari lentänyt pihalle, koska ei pitänyt Vetteliä jumalana.

Minä toivoin, että haastattelijaksi olisi saatu Mika Häkkinen, koska olisi ollut mielenkiintoista nähdä Häkä haastattelemassa suomalaista voittajaa, mutta löytyy toki Coulthardilta ja Räikköseltäkin sen verran yhteistä historiaa, että ei Coulthardkaan huono valinta siinä suhteessa ollut.

Itse odotin prostia kun on pyöriny tuolla tämän vkl .