Uskotaan juu, mutta tallipäällikön ei mun mielestä kuulu olevan kummankaan kuskin manageri.Voi tsiisus kun ei voi edes hyväksyä häviötä tallikaverille. Jospa nyt uskotaan se radioselitys....
Uskotaan juu, mutta tallipäällikön ei mun mielestä kuulu olevan kummankaan kuskin manageri.Voi tsiisus kun ei voi edes hyväksyä häviötä tallikaverille. Jospa nyt uskotaan se radioselitys....
Samaan revettiin täälläkin."Kokemuksen ja järjen ääni Erkki Mustakari"
Kimi voisi opettaa tallia puhumaan suomea. Mitäköhän koodikieltä voisi veivata ihan kisastrategiamielessä? Eivät sitten ulkolaiset ymmärrä mitään radioviestinnässä mutta meidän juorukellot Suomessa kääntävät ne koodit englanniksi.Kimin pitää opiskella vähän ranskankieltä Sepangia ennen.:thumbup:
Oli siinä ihan kivasti aikaa.Oliskos Kimillä ajoaika riittänyt kuitenkaan uuteen yritykseen vaikka olisikin täysillä ajanut loppuun?
Siellä käytettiin siinä vaiheessa "push button to slow Felipe".Kyllä se punaisten lippujen jälkeen radalla kävi.
Niin näin se on aina. Vettelilä on RB-historia vs. Webber. Samoin Briatore/Alonso/Kovalainen jne. Totta puhut, että kuulostaa vähän epäuskottavalta toisen manageraus, mutta Lotus on käyttänyt paljon Kimin hehkuttamiseen, joten floppi ei tee tallille hyvää mainetta, varsinkin jos tehdään tahallaan.Uskotaan juu, mutta tallipäällikön ei mun mielestä kuulu olevan kummankaan kuskin manageri.
Tiimin työ ilmoittaa onko aikaa jäljellä. No kummatkin mokas tänään. Huomenna top kymppiin.BBC:
Lotus driver Kimi Raikkonen, who qualified in 18th: "I slowed down because we were supposed to have time for one more lap and I guessed we didn't. Nobody told me when I slowed down that I had to hurry up. There's no point to blame anybody and everyone is as disappointed as me. It's a bad start."
1. osiolla Massa oli järkyttävän hidas verrattuna Alonsoon, joten ...Siellä käytettiin siinä vaiheessa "push button to slow Felipe".
Ei näytä niin pahalta suurelle kuninkaalle, kun Nipa jäi sentään taakse.
No tarkoitus tietenkin on saada viesti perille eli radioliikenteessä ( tai sen ymmärtämisessä ) ongelmia. Mutta eihän se ainoa tekijä ollut vaan homma kulminoitui: ohjaus/säädöt, renkaat, ajoitus ja ajovirhe tuon edellisen päälle.Ymmärsin asian niin, että radioliikenne ehti mukaan mutta Kimi ei ymmärtänyt.