Formula 1 – 2012 – Bahrain: Ennakkojorinat & vapaat harjoitukset

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16917
Minun näkemäni sääennustuksen mukaan rata-alueen lähellä olevassa Dar Kulaybissa on sunnuntaina aurinkoista ja lämpötila on 34 astetta eikä sen mukaan sunnuntaina ole yhtään sen viileämpää kuin tänäänkään.
Ok. Se viimeinenkin luotto timppaan tais mennä siinä. :D :thumbfh:
 

Maco

Well-known member
Liittynyt
13.3.2009
Viestit
671
Jakautuneesta persoonasta olisi maikkarille hyötyä, koska säästyisi yhden työntekijän palkkakulujen verran rahaa, jos yksi henkilö pystyisi keskustelemaan itsekseen kahden persoonansa kesken toisistaan eroavilla äänillä ja toinen persoona voisi hoitaa kommentaattorin hommat toisen persoonan hoitaessa haastattelut.
Jos haluaa pistää palautetta parhaiten menee läpi, kun laittaa Oskari Saaren Twitteriin mulle ainakin vastannut aina, kun olen jotain kysynyt. Fiksusti laitettu palaute voi vaikuttaakin. Nyt varmaan silläkin enemmän aikaa vastailla, kun ei tarvi haastiksia tehdä.

https://twitter.com/#!/OskariSaari
 

CCMK

Well-known member
Liittynyt
9.11.2009
Viestit
14225
No Timppa ja Pulkkinen ovat sama henkilö. Jakautuneesta persoonasta...:D
 

Loko

Ajatusrikollinen
Liittynyt
27.5.2011
Viestit
1325
Sijainti
Tampere
Jos haluaa pistää palautetta parhaiten menee läpi, kun laittaa Oskari Saaren Twitteriin mulle ainakin vastannut aina, kun olen jotain kysynyt. Fiksusti laitettu palaute voi vaikuttaakin.
Tuskimpa Oskari työkavereitaan valitsee. Eikä Ekistä eroon päästä, ennenkö tuolla adressissa on kymmenesosa miljoona allekirjoitusta...
 

Sam the Man

Registered Yes-man
Liittynyt
21.9.2009
Viestit
1351
Lotus käyttää aika vähän drs:ä harjoituspäivinä verrattuna muihin talleihin niin hieman vaikeaa verrata noita harjoitusaikoja.
Itse katselin aivan samaa. Kimi on old school: DRS ei ole oikeaa F1:sta... :D

Paljonkohan tuo DRS:n vaikutus kierroksella on kun sitä avataan joka mahdollisessa välissä kuten aika-ajossa ja harjoituksissa saa tehdä...? Useampi kymppä todennäköisesti... Sen kun vähentää tuosta Grosjeanin ajasta niin saa tallin todellisen/ todellisemman kilpailukyvyn. Niin, ja Kimi ottaa siitä vielä about 1-2 kymppää pois hanskalla. :alppu:
 

Teoderik

Banned
Liittynyt
14.12.2008
Viestit
1032
Itse katselin aivan samaa. Kimi on old school: DRS ei ole oikeaa F1:sta... :D

Paljonkohan tuo DRS:n vaikutus kierroksella on kun sitä avataan joka mahdollisessa välissä kuten aika-ajossa ja harjoituksissa saa tehdä...? Useampi kymppä todennäköisesti... Sen kun vähentää tuosta Grosjeanin ajasta niin saa tallin todellisen/ todellisemman kilpailukyvyn. Niin, ja Kimi ottaa siitä vielä about 1-2 kymppää pois hanskalla. :alppu:
Toisaalta, niinhän se pitää tehdä jos ajetaan kisasimua, että ei DRS:ää. Silloin saadaan käsitys todellisesta nopeudesta.
 

Wagner

Well-known member
Liittynyt
21.3.2007
Viestit
253
Jakautuneesta persoonasta olisi maikkarille hyötyä, koska säästyisi yhden työntekijän palkkakulujen verran rahaa, jos yksi henkilö pystyisi keskustelemaan itsekseen kahden persoonansa kesken toisistaan eroavilla äänillä ja toinen persoona voisi hoitaa kommentaattorin hommat toisen persoonan hoitaessa haastattelut.
Minusta ideaalinen MTV ratkaisu olisi, että annetaan kenkää kaikille persoonille. Ainoat äänet luonnollisten äänien lisäksi olisi vain varikkokeskustelut.
 

bastigo

Member
Liittynyt
25.3.2012
Viestit
7
No Timppahan on aina ollut omasta mielestäni hyvinkin sympaattinen kasvo, mutta ei hän hänestä enää taida olla oikein muuhun kuin varikkoalueelta sekalaisesti jotain kommenttia heittämään. Ekillä taas ei ole tänäpäivänä mitään annettavaa kun ei ole Kyllösen tyyppistä sielunveljeä, jonka kanssa voisi pitää show:ta yllä ja jaaritella turhanpäiväistä.

Ovatko red Bullit löytäneet jostain lisää vauhtia?
 

sammyosammy

Senior Citizen
Liittynyt
12.6.2010
Viestit
5925
Sijainti
Out Of Bounds
Minusta ideaalinen MTV ratkaisu olisi, että annetaan kenkää kaikille persoonille. Ainoat äänet luonnollisten äänien lisäksi olisi vain varikkokeskustelut.
Mua vähän snadisti häiritsee toi ainainen vinkuminen maikkarin toimituksen tasosta. Kun kuitenkaan kukaan tosimies ei maikkaria seuraa? Skylla, RTL:lla ja BBC:lla mennään, hä? Uskon, etten itse pystyisi Saarta, Saloa, Mustakaarta tai "Timppaa" parempaan suoritukseen. Kuulunen forumin vähemmistöön. Ihme vinkumista...
 

Lobosaurus

Jopefani
Liittynyt
23.4.2009
Viestit
528
Sijainti
Suamesa
Aloituspostauksen rataprofiilin mukaan 10-mutka on melko nopean näköinen, mutta harjoituksissa oli jatkuvasti lukkojarruja ja muuta sählinkiä. Mikäs siinä kohtia niin vaikia on?
 

Timmyh

Formuloita vuodesta -98..
Liittynyt
23.2.2009
Viestit
2933
Sijainti
Tampere
Aloituspostauksen rataprofiilin mukaan 10-mutka on melko nopean näköinen, mutta harjoituksissa oli jatkuvasti lukkojarruja ja muuta sählinkiä. Mikäs siinä kohtia niin vaikia on?
En tiedä mitä aloituspostauksen mutkat 4a ja 7a tarkoittavat, mutta tuon kartan mutkasta 8 lienee kyse.
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Mua vähän snadisti häiritsee toi ainainen vinkuminen maikkarin toimituksen tasosta. Kun kuitenkaan kukaan tosimies ei maikkaria seuraa? Skylla, RTL:lla ja BBC:lla mennään, hä?
Aika helposti saa Skyn lähetykset netistä.

Uskon, etten itse pystyisi Saarta, Saloa, Mustakaarta tai "Timppaa" parempaan suoritukseen. Kuulunen forumin vähemmistöön. Ihme vinkumista...
Se ettei itse pysty parempaaneitarkoita etteikö parempaan pystyisi tai etteikö voisi arvostella tai erottaa hyvää huonosta.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Minusta ideaalinen MTV ratkaisu olisi, että annetaan kenkää kaikille persoonille. Ainoat äänet luonnollisten äänien lisäksi olisi vain varikkokeskustelut.
SKY:lta taitaa olla saatavissa myös selostukseton versio, ainakin aikaisemmassa kisassa törmäsin netissä sellaiseen. Sopii kokeilla (itselleni selostukseton lähetys ei toimi edes live timingin kanssa).
Mua vähän snadisti häiritsee toi ainainen vinkuminen maikkarin toimituksen tasosta. Kun kuitenkaan kukaan tosimies ei maikkaria seuraa? Skylla, RTL:lla ja BBC:lla mennään, hä? Uskon, etten itse pystyisi Saarta, Saloa, Mustakaarta tai "Timppaa" parempaan suoritukseen. Kuulunen forumin vähemmistöön. Ihme vinkumista...
Kritiikki on pääosin aiheellista (Saari on kyllä ihan kelvollinen hommassaan), mutta vinkumisen ainaisuus on aika väsyttävää.

Itse kyllä uskoisin Mustakaria parempaan suoritukseen pystyväni (vastaavin resurssein varsinkin) ja uskon myös usean muun foorumilaisen pystyvän siihen. Toki ilman aiempaa kokemusta vastaavasta hommasta pieni opetteluvaihe tarvittaisiin.

Selostaminen on vaikeampaa, mutta "asiantuntijakommentaattorin" ei tarvitse tuottaa jatkuvaa puhevirtaa. Ainoastaan kommentoida väliin.
 

Silk Cut Jaguar

Well-known member
Liittynyt
18.6.2007
Viestit
3532
Uskon, etten itse pystyisi Saarta, Saloa, Mustakaarta tai "Timppaa" parempaan suoritukseen. Kuulunen forumin vähemmistöön. Ihme vinkumista...
Seuraavan kerran kun esimerkiksi arvostelet elokuvaa tai uusinta elektroniikkaa, niin muista, ettet pystyisi itse tekemään parempaa.

:rolleyes:
 
Liittynyt
12.4.2008
Viestit
5797
Sijainti
Kerava
Eikös throttle-brake overlap tarkoita että painellaan (vahingossa tai tahallaan) jarrua ja kaasua samaan aikaan
 

Herman Gold

Well-known member
Liittynyt
15.5.2007
Viestit
555
Jotenkin tuntuu että kovemmilla renkailla Grosjean on nopeampi, pehmeillä Kimi.
 
Ylös