teppoil
Well-known member
- Liittynyt
- 9.12.2008
- Viestit
- 2603
Kaikki kisat Bahrainiin.Miltei joka viikonloppu ollu sadetta. Jotain täytyy tehdä.
Kaikki kisat Bahrainiin.Miltei joka viikonloppu ollu sadetta. Jotain täytyy tehdä.
Atacama olis toinen hyvä alue.Kaikki kisat Bahrainiin.
Eiköhän tääkin oo Bernien vika. Kyllä vaan ennen vanhaan hyvään aikaan paistoi aina aurinko kun pitikin.Miltei joka viikonloppu ollu sadetta. Jotain täytyy tehdä.
Miten olisi samantien Death Valley, Sahara, Etelänapa, Gobi ja Australian aavikot.Atacama olis toinen hyvä alue.
Omat Google Earth -mittaukset kertovat että Williams laskee suoran olevan mutkasta 2 mutkaan 5. Tuo 260 metriä alkoi nelosmutkaksi kutsutusta paikasta. Siitä matka on noin 1100 metriä. Eli DRS-alue olisi noin 740 metrin luokkaa.Williamsin ennakon mukaan toi pisin suora on 1240 metriä pitkä. Tuosta kun otetaan toi 260 metriä pois ja sitten vielä 100 metriä jarrutusmatkaa, niin DRS-alue on sellaisen 880 metriä pitkä.
Kai ne tietää mitä tekee.Alan Permane, Trackside Operations Director :
“We saw a tricky first session with track conditions changing a lot due to intermittent rain, which didn’t aid the learning process regarding our new parts. The afternoon was far more productive as the wet conditions were reasonably consistent. We looked at both the intermediate and wet tyres in the second session to give us some good data if qualifying or the race are run in similar conditions, and also assessed a variety of set-ups and tyre pressures. Both cars ran with aero updates, which were rather more visible on one car than the other. We’ve seen encouraging signs from our latest prototype concept and although we won’t race it here, it’s likely to make another appearance during practice in Budapest.”
?Miltei joka viikonloppu ollu sadetta. Jotain täytyy tehdä.
Silverstone 2008 ja Monza 2008??
Malesia on ainoa kisa, jossa on satanut, mutta odottelun ja radan kuivumisen takia ei tässäkään voida puhua sadekisasta. Fuji 2007 taitaa olla viimeinen alusta loppuun sateessa ja täysin märässä ajettu kisa?
Sunnuntaiksi luvattu aurinkoa.
Grosjeanilla oli uusi etusiipi testattavana joku aika sitten. Joten ihan luonnollista, että nyt Kimi. Aika jännä, että Grosjean pitäisi heittää koekaniiniksi sillä perusteella, että saa lähtöruuturangaistuksen. Jospa talli ajatteli, että tehdään tasapuolista kohtelua, kun Grosjeanilta hajosi tekniikka. Muutenkin älytöntä valitusta tuosta.Totta helvetissä Grosjeanin pitäisi testata osaa, koska hänen vkoloppunsa on jo muutenkin pilalla lähtöruutu rangaistuksen takia.
Heh. Milloin Kimi on ollut viisi ruutua huonommassa lähtöruudussa poislukien Australia? Vituttaako, että Kimi on pisteissä edellä? Ohitustaidot on nähty 50/50 mahdollisuus, että rytisee. Kimi saa yhden harjoituksen kisaspeksi autolla ja Grosjean kolme. Ihan helvetin reilua.Grosjeanilla oli uusi etusiipi testattavana joku aika sitten. Joten ihan luonnollista, että nyt Kimi. Aika jännä, että Grosjean pitäisi heittää koekaniiniksi sillä perusteella, että saa lähtöruuturangaistuksen. Jospa talli ajatteli, että tehdään tasapuolista kohtelua, kun Grosjeanilta hajosi tekniikka. Muutenkin älytöntä valitusta tuosta.
Niin, ja rangaistuksenkin kanssa Romanilla on mahdollisuus olla myös Räikkösen edellä aika-ajojen jälkeenkin. Joten missään nimessä kilpailu ei ole ohi. Grosjeanin ohitustaidoilla mies taistelee podiumista (olettaen Lotuksen olevan kilpailukykyinen).
Heh, kun katsoo tämän päiväistä kirjoittelua, joku taitaa sinua korvetaHeh. Milloin Kimi on ollut viisi ruutua huonommassa lähtöruudussa poislukien Australia? Vituttaako, että Kimi on pisteissä edellä? Ohitustaidot on nähty 50/50 mahdollisuus, että rytisee. Kimi saa yhden harjoituksen kisaspeksi autolla ja Grosjean kolme. Ihan helvetin reilua.
Eihän siinä täydy olla kuin 0,3 Ranskiksen ja Kimin välissä niin siihen mahtuu se viisi autoa hyvinkin nopeasti. Alonso, Massa, Vettel, Hamilton ja Webber nyt muutama mainitakseni.Heh. Milloin Kimi on ollut viisi ruutua huonommassa lähtöruudussa poislukien Australia? Vituttaako, että Kimi on pisteissä edellä? Ohitustaidot on nähty 50/50 mahdollisuus, että rytisee.
Edelleeen. Onko reilua antaa Kimille yksi harjoitus kisaspeksi autolla ja Romainille kolme, jolla on huonommat mahdollisuudet teoriassa menestyä laatikon vaihdon takia?Heh, kun katsoo tämän päiväistä kirjoittelua, joku taitaa sinua korveta
Nykyään erot ovat kamalan pieniä, helposti syntyy viiden sijan ero. Olisiko reilua laittaa kaikki Grosjeanille. Ei minulle vaan aukea, miksi taas tunkea uusia osia Romainin autoon?
Heh, kun katsoo tämän päiväistä kirjoittelua, joku taitaa sinua korvetaHeh. Milloin Kimi on ollut viisi ruutua huonommassa lähtöruudussa poislukien Australia? Vituttaako, että Kimi on pisteissä edellä? Ohitustaidot on nähty 50/50 mahdollisuus, että rytisee. Kimi saa yhden harjoituksen kisaspeksi autolla ja Grosjean kolme. Ihan helvetin reilua.
Aika vähissä on kisaspeksiajelut kaikilla, sillä kisa käytänee kuivassa kelissä.Kimi saa yhden harjoituksen kisaspeksi autolla ja Grosjean kolme. Ihan helvetin reilua.
Miksi viestisi on kahteen kertaan viestini päällä ja alla? En ole Kmille ykköskuskin paikkaa vaatinut. Alonso on ansainnut ykköskuskin paikan.Heh, kun katsoo tämän päiväistä kirjoittelua, joku taitaa sinua korveta
Nykyään erot ovat kamalan pieniä, helposti syntyy viiden sijan ero. Olisiko reilua laittaa kaikki Grosjeanille. Ei minulle vaan aukea, miksi taas tunkea uusia osia Romainin autoon?
Toisaalla vingutaan kun Alonso saa ykköskuljettan kohtelua ja täällä alat mankumaan Kimille sitä, varsin huvittavaa