Aivan sama. Ei oikein jaksaisi näitä Kovis-hössötyksiä näissä kisatoikeissa kun on kuitenkin ihan sama onko se nyt tällä kertaa 3 kierrosta kärjen takana ja sijalla 14. vai 5 kierrosta perässä ja sijalla 17.Kovis 14. Tuloksena yllättävän hyvä.
Minulle ei .Aivan sama. :thumbup:
Eiköhän tuolla about kaikki kuskit tiimiradioon kiukkua vastaavista tilanteista, oli sitten virhettä tilanteessa tai ei. Turha tuosta Alonsoa on tuomita.Alonso esitti jälleen kisassa minkälainen luuseri se on. Hetken pidin sitä taas jo hyvänä tyyppinä, mutta onneksi osaa itse aina muistuttaa itsestään. Menee varmaan taas äitin tissille kisan jälkeen. :wall:
Ei Red Bull valita Vettelin rangaistuksesta, koska siitä ei ole heille mitään hyötyä molempien autojen jouduttua keskeyttämään ja sillä ei myöskään olisi Alonson sijoitukseen minkäänlaista vaikutusta.Joo kisan seuranta loppui välittömästi Vettelin saamaan rangaistukseen toivottavasti Red Bull edes valittaa siitä eteenpäin perkele, että tekisi mieli särkeä jotain.
No jos sä et jaksa niin mä jaksan. Toivottavasti mahdutaan samalle forumille.Aivan sama. Ei oikein jaksaisi näitä Kovis-hössötyksiä näissä kisatoikeissa kun on kuitenkin ihan sama onko se nyt tällä kertaa 3 kierrosta kärjen takana ja sijalla 14. vai 5 kierrosta perässä ja sijalla 17.
Toi Saaren Suomussalmen kuha- touhotus vie jo riittävästi TV-aikaa suhteessa siihen, että jätkähän ei kilpaile käytännössä ikinä edes pistesijoista. Siellä on kuitenkin mukana nyt sellainenkin suomalainen, joka on pisteen päässä 2.sijasta MM-sarjassa tällä hetkellä:thumbup:
Ketjun merkittävin viesti. Sama. :alppu:Monza oli luultavasti paras rata Ferrarille jäljellä olevista, ettei sen puoleen mun mielestä oo aihetta panikoida. Nii, ja lotarille huonoin baana.
Eikos se oo perinteisesti ollu Fernandon voittama rata?Torjuntavoitto, luulisi, että lotus kulkee singaporessa paremmin.
Mahdutaan varmasti. Mielipiteitä (erilaisiakin) saa ilmaista ja siihen nää voorumit sopiikin loistavasti.No jos sä et jaksa niin mä jaksan. Toivottavasti mahdutaan samalle forumille.
Ei kiukkua. Aloso on noista ainoa joka vetää porot nenään kun kiilataan 280 km vauhdeissa nurmikolleEiköhän tuolla about kaikki kuskit tiimiradioon kiukkua vastaavista tilanteista, oli sitten virhettä tilanteessa tai ei. Turha tuosta Alonsoa on tuomita.
Tämäpä helpotus.Mahdutaan varmasti. Mielipiteitä (erilaisiakin) saa ilmaista ja siihen nää voorumit sopiikin loistavasti.