BBC:n lähetystä seuraavat olivat varmasti korvat höröllä hetkinen sitten, hyvää juttua Renault'n laturivioista:
- Valenciassa tapahtuneiden vikojen (Vettel & Grosjean) oletettiin johtuneen liian vähäisestä kapasiteetista, eli virrantuottoon nähden laturin ajateliin olleen liian kovilla.
- Ratkaisu tähän oli tietysti valmistaa järeämpi malli, joka tuli ilmeisesti käyttöön vasta Belgiassa. Monzassa Vettelilta sitten meni näitä ensin harjoituksissa yksi ja kisassa se toinen. Kuulemma D'Ambrosiollakin oli keskeytys lähellä.
- Laturi käy kisan aikana kovilla jo sen vuoksi, että sen pyörimisnopeudet ovat luokkaa 1,5 kertaa moottorin kierrokset. Laturi on liitetty öljynkiertojärjestelmään jäähdytystä varten ja näin ollen hajoamisen yhteydessä öljykiertoon pääsee mahdollisesti sinne ei-kuuluvaa irtotavaraa ja tämän vuoksi Vettelin käskettiin keskeyttää Monzassa.
EDIT: Ja tietolähde tälle siis Gary Anderson.
EDIT2: Ja käyttävät nyt siis versiota, joka oli käytössä ennen Valenciaa.