Pirellin olisi ehdottomasti pitänyt tuoda softit ja hardit Austiniin.
Juu, mutta jälkiviisas on helppo olla. Vaikka Pirelli hommasi tietoa asfalttinäytteistä lähtien, tuntemattoman edessä on parempi valita mielummin se varovainen vaihtoehto. Ensi kerralla sitten. Ja muuttuhan tuo ratakin vielä kisaan mennessä.
Muistelen että aiemmin oli sääntönä ettei peräkkäisiä kovuuksia tuoda kisoihin? Eli siten että yksi kovuus aina välissä...
Ei se mikään sääntö ollut, poikkeus pikemmin. Pirelli kyllä jossain vaiheessa kertoi pyrkivänsä siihen, mutta käytännössä valtaosa kauden kisoista on menty vierekkäisillä seoksilla.
Australia (Melbourne) - medium, soft
Malaysia (Sepang) - hard, medium
China (Shanghai) - medium, soft
Bahrain (Sakhir) - medium, soft
Spain (Catalunya) - hard, soft
Monaco (Monte Carlo) - soft, super-soft
Canada (Montreal) - soft, super-soft
Europe (Valencia) - medium, soft
Great Britain (Silverstone) - hard, soft
Germany (Hockenheim) - medium, soft
Hungary (Budapest) - medium, soft
Belgium (Spa-Francorchamps) - hard, medium
Italy (Monza) - hard, medium
Singapore (Singapore) - soft, super-soft
Japan (Suzuka) - hard, soft
Korea (Yeongam) - soft, super-soft
India (New Delhi) - hard, soft
Abu Dhabi (Yas Marina) - medium, soft
United States (Austin) - hard, medium
Brazil (Interlagos) - hard, medium