2. sektorilla Kimi pääsi Grossun kantaan, mutta muilla oli selvästi perässä.Pystyykö kimi tämän viikonlopun päihittämään tallikaverinsa niin aika-ajossa ja kisassa, siinä on hyvä kysymys ja ei nyt siltä ainakaan vielä näytä.
Ei pysty ainakaan aika-ajossa ellei Grosjeanin liekki yhtäkkiä sammu. Kovaa kulkee kaveri tällähetkellä.Pystyykö kimi tämän viikonlopun päihittämään tallikaverinsa niin aika-ajossa ja kisassa, siinä on hyvä kysymys ja ei nyt siltä ainakaan vielä näytä.
Raikkonen says revised tyres hampering qualifying progressKimi Raikkonen says the chances of curing his qualifying issues are being hampered by the tyre usage restrictions that have been imposed over the second half of the campaign.
"The limits on the cambers and pressures, they add up to a lot," Kimi said, when asked by AUTOSPORT about how he was coping with the matter.
"There are not many things you can do, and unfortunately we are a bit stuck. If we were free to do with the cambers what we want, it would be a much easier thing.
"But that is how it is. I think for one lap it is an issue - but in the race it is not so much because you don't push as much in certain places.
"Hopefully we can try to do other things, but then you start hurting in places that you were fine before.
"It is a never ending story and we are not really getting anywhere - so we have to try to figure it out. It is what it is, but we are not worried by it.
"In certain places yes I could go faster, but we have to try to live with it."
Sitähän sä odotat joka saatanan kisavkoloppu, niin onko yllätys häh? On se vaan niin paska.Pystyykö kimi tämän viikonlopun päihittämään tallikaverinsa niin aika-ajossa ja kisassa, siinä on hyvä kysymys ja ei nyt siltä ainakaan vielä näytä.
Jos Pirelli sais kunnon renkaat tehtyä niin nuo camber kulmien ja alhaisten rengaspaineiden rajoitukset varmaan poistetaan? Nehän tuli estämään rengasrikkoja kesken tämän kauden.Huonompi homma, jos tuo aiheuttaa ongelmia vielä Ferrarillakin. :thumbfh: