Formula 1 - 2013 - Malesia - Kisa - Live-seuranta

Pahkasika

Well-known member
Liittynyt
12.1.2008
Viestit
2319
Sijainti
Oulu
Ennakot menossa, eiköhän ole aika pistää toikki pystyyn.

"Tuolla suunnalla on tummia pilviä ja ukkonen jyrisee jo."
 

DuckAvenger

Katollaan
Liittynyt
30.10.2008
Viestit
780
Sky:n lähetys pyörii, aamupala syöty, kaljat kylmässä. Kyllä tästä hyvä sunnuntai tulee. Tavalla tai toisella.
 

mjs

Long easy right sumppuun
Liittynyt
10.7.2007
Viestit
8222
tuiksi menee tasan siinä kohtaa kun hanat aukeaa. Kuvista päätellen jo ennen kisaa?
 

Teemu.I

Well-known member
Liittynyt
15.3.2008
Viestit
448
Tänään muuten startataan turva-auton takaa.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3562
Toivottavasti ei sada älyttömän kovaa ettei tarvi tuntia oottaa. :alppu:
 

jleinonen

Well-known member
Liittynyt
6.3.2003
Viestit
684
Sijainti
Grandriver
Yleensä kun odottaa mielenkiintoista kisaa niin siitä tulee todella tylsä. Toivottavasti ei käy niin.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Tunti vielä pitää odotella. Minä aamulla riehuin netissä kaivamassa livelähetystä Malesiasta ja olin katsovinani fykkösiä viimeistä kierrosta, Räikkönen voitti kisan.

Kävin sitten vasta katsomassa formula1.comissa ja se ilmoitti minulle, että kisa alkaakin vasta kahden tunnin kuluttua. No, HDTV Player on asennettuna ja pian pääsee katsomaan. Toivottavasti en ole tulevaisuuskanavaa katsellut. Olisi se aika tylsää seurata, kun tietää voittajan lopulta. Pitääpä avata kohta F1-livekeskustelu...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tunti vielä pitää odotella. Minä aamulla riehuin netissä kaivamassa livelähetystä Malesiasta ja olin katsovinani fykkösiä viimeistä kierrosta, Räikkönen voitti kisan.

Kävin sitten vasta katsomassa formula1.comissa ja se ilmoitti minulle, että kisa alkaakin vasta kahden tunnin kuluttua. No, HDTV Player on asennettuna ja pian pääsee katsomaan. Toivottavasti en ole tulevaisuuskanavaa katsellut. Olisi se aika tylsää seurata, kun tietää voittajan lopulta. Pitääpä avata kohta F1-livekeskustelu...
Minäkin niin tykkään sienistä.
 

eepy

Well-known member
Liittynyt
10.6.2008
Viestit
384
Miksi katsomosta ku kattoo ei tuu ääniä, normaalisti muuten äänet toimii ettei oo koneesta kiinni.
 

jameson

Well-known member
Liittynyt
19.2.2007
Viestit
3554
Jos sataa Kimi on todella vaikeuksissa, ehkä jämäpisteistä voipi sitten taistella eilisen jälkeen katsottuna.
 

molotow

Albiino Hottentotti
Liittynyt
24.3.2012
Viestit
74
Sijainti
(00=[][]=00)
millanen sää tällähetkellä mahtaapi olla??? voi voi kun olisi kuivaa edes yli puolet kisasta.......
 

jameson

Well-known member
Liittynyt
19.2.2007
Viestit
3554
Voi perskele mikä keli. Ei lupaa hyvää Kimin kannalta ja saa nähdä lähdetäänkö jonkun heövetin turva-auton takaa.
 

Hakkis

Hitain hämäläinen
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
2450
Too wet for slicks, start delayed until track suitable for slicks.:tongue:
En ihmettele, etteikö näin kävisi.
 

Big Scary Animal

Well-known member
Liittynyt
25.1.2012
Viestit
1291
Bottas kuulemma rikkonut jo etusiipensä lämmittelykierroksella. Martin Brundle justiin kertoi.
 

-Sentteri-

Well-known member
Liittynyt
27.8.2009
Viestit
466
Kyllä vettä pitäisi vielä tulle kunnolla, että turva-auton takaa lähdettäisiin. Mutta onpahan kuskeilla ongelmia jos ruutuun ajaessa.
 
Ylös