Oliko niissä joku lehtijousisysteemi upotettuna?:doubtful:Ei kait se ole kuin modata ne sääntöjenmukaisiksi. Ei pitäisi olla iso homma, tiimit normaalisti muutenkin paikkailee hajonneita hiilikuituosia kisaviikonloppuina.
Oliko niissä joku lehtijousisysteemi upotettuna?:doubtful:Ei kait se ole kuin modata ne sääntöjenmukaisiksi. Ei pitäisi olla iso homma, tiimit normaalisti muutenkin paikkailee hajonneita hiilikuituosia kisaviikonloppuina.
Joku jousi kumin sisään naamioituna? Ellei muuta ratkaisua keksi niin kai siihen pystyy mtelallilevyn ruuvaamaan ettei taivuOliko niissä joku lehtijousisysteemi upotettuna?:doubtful:
Miten ne säännöt oikein menee? Saako aika-ajon jälkeen vaihtaa hylätyn siiven sallittuun ja onko sallittua siipeä katsastettu tälle viikonlopulle? Muutenhan joutuvat jonkin amispatentin sinne tekemään.Joku jousi kumin sisään naamioituna? Ellei muuta ratkaisua keksi niin kai siihen pystyy mtelallilevyn ruuvaamaan ettei taivu
Salliiko säännöt sitten metallilevyt siivekkeissä?Joku jousi kumin sisään naamioituna? Ellei muuta ratkaisua keksi niin kai siihen pystyy mtelallilevyn ruuvaamaan ettei taivu
Ainakin monilla tiimeillä on etusiiven alapuolella on metallista tehtyjä alueita. Onnistuuhan vahventaminen myös ihan hiilikuitumatto & hartsi -menetelmällä.Salliiko säännöt sitten metallilevyt siivekkeissä?