Monissa kirjoituksissa on puhuttu että auto on tehty Alonsolle.
No toisessa treenneissä oli kuvaa kun Alonso ajoi pidempää vetoa.
Ei tuon Ferrarin ajaminen voi hänellekään olla mikään riemun kiljahduksia
tuottava elämys. Auto on todellinen "värisevä haavan lehti"
se on kokoajan menossa johonkin. (pois ajolinjalta).
Sitä täytyy kokoajan pitää radalla ihan sormen päillä ja siihen
vielä se että joka mutkassa niitä rajuja kääntelyjä että saa pidettyä
renkäät lämpimänä.
Pitää varmasti paikkansa, että autot ovat yhtä onnettomia molemmilla, mutta koska auton etupää on luonteeltaan aliohjaava, voidaan sitä pitää Alonson ajotyylille sopivampana (huom. isi-muoto). Alonson ajotyylillä pystyy sopeutumaan paremmin nykyisiin ongelmiin. Jos kuitenkin auto olisi etupäältään herkkä ja luonteeltaan yliohjaava, tuo Alonson ajotyyli aiheuttaisi helposti pyörähdyksiä, mikä tekisi hänelle sopeutumisen vaikeammaksi. Nythän Kimille on yritetty hakea paermpaa tuntumaa lisäämällä lisäämällä siipeä etupäähän, mikä on varmaan osaltaan vaikuttanut pyörähdyksiin, kun suhde etu- ja takasiiven välillä on tullut liian suureksi... tämä on vähän saman tyylinen hätäratkaisu kuin se, että otetaan siipeä pois takaa niin auto kääntyy mutkiin paremmin, mutta lopputulemana vauhti hidastuu, kun perä ei pysy mukana. Ongelmat Räikkösellä helpottavat, kun sää on lämmin ja mekaaninen pito paranee, jolloin suhteessa pienempi korjaus siivellä tuo suuremman vaikutuksen lopputulokseen.
Lopputulemana voidaankin sanoa, etä Alonson ajotyyli on tehty Minardin kaltaisille traktoreille kuten Ferrari, mutta koska se on muilta ominaisuuksiltaankin samanlainen, pystyy Alonsokin taistelemaan käytännössä vain vitossijoista. Kimin ajo puolestaan näyttää vielä astetta kauheammalta... se on kuin aamustondiksessa kuseminen: ei taivu ei, vaikka kuinka kääntelee ja hiljaa on päästeltävä tai muuten mennään pitkin seiniä.