Jabsu
Hirvimettällä
- Liittynyt
- 29.1.2013
- Viestit
- 4756
Asiantuntijuutta tässä :alppu: Aika-ajo vedossa pr-kierroksiaEiköhän Kimi ajele niitä kuuluisia pr-kierroksia, varsinkin kun potkuhuhuja on liikkeellä.
Asiantuntijuutta tässä :alppu: Aika-ajo vedossa pr-kierroksiaEiköhän Kimi ajele niitä kuuluisia pr-kierroksia, varsinkin kun potkuhuhuja on liikkeellä.
Joo, Kimi aina hermostuu ja reagoi kun tutkivat journalistit saa selville arkaluontoisia asioita.Eiköhän Kimi ajele niitä kuuluisia pr-kierroksia, varsinkin kun potkuhuhuja on liikkeellä.
Aika-ajo vedossa? Milläs timewarpilla sinä olet jo aika-ajoihin hypännyt?Asiantuntijuutta tässä :alppu: Aika-ajo vedossa pr-kierroksia
Et ole ilmeisesti tiennyt tai kuullut että yleensä viimeisessä harjoituksessa ajetaan aika-ajo vedot. Ei täällä kukaan mitään timewarpannut ole.Aika-ajo vedossa? Milläs timewarpilla sinä olet jo aika-ajoihin hypännyt?
Kyllä. Jo pienin lajiin syventymisen kautta tätä voidaan olettaa.Aika-ajo vedossa? Milläs timewarpilla sinä olet jo aika-ajoihin hypännyt?
Bensapumppu kakkina. Lopetti aikaisin ajot, että ehtivät korjata aika-ajoon. 8 kierrosta ajoi.Lopussa vasta tv:n ääressä, miksi Kimi ajoi niin aikaisin pehmeämmillä, ja mikä ongelma siellä nyt on? Paljonko kierroksia sai kasaan?
Bensansyöttöprobleemaa, piti aloittaa korjaaminen saman tien että ehtii aika-ajoihin.Lopussa vasta tv:n ääressä, miksi Kimi ajoi niin aikaisin pehmeämmillä, ja mikä ongelma siellä nyt on? Paljonko kierroksia sai kasaan?
Eiköhän tuo ihan niissä oikeissa aika-ajoissa nähdä että miten se asianlaita on, aika-ajo veto ajetaan aika-ajoissa, harkat on ihan vaan harkkoja.Kyllä. Jo pienin lajiin syventymisen kautta tätä voidaan olettaa.
:doubtful: Niin siis ketä se Kimi sinun mielestäsi yrittää "pr-kierroksilla" vakuuttaa? Ferraria? Lehdistöä? F1-Forumia?Eiköhän Kimi ajele niitä kuuluisia pr-kierroksia, varsinkin kun potkuhuhuja on liikkeellä.
Lehdistöä, ferrari faneja ja tuota tötöilyä kustantavaa shelliä.:doubtful: Niin siis ketä se Kimi sinun mielestäsi yrittää "pr-kierroksilla" vakuuttaa? Ferraria? Lehdistöä? F1-Forumia?
Luulisi Ferrarin ainakin tietävän Kimin kyvyt ja tilanteen ilman mitään pr-kierroksien ajeluakin. Millään muulla ei sitten pitäisi väliä ollakaan työpaikan kannalta. Ferrari ei tee kuskivalintojaan lehdistön huhuilujen perusteella.
Onko muita muutoksia kuin evän kidukset? Kuinka paksu evä on, että oiskohan kidukset jäähdytystä varten.Williamssin uusi moottorikate
Tässä toinen kuva josta näkyy etupää katteestaOnko muita muutoksia kuin evän kidukset? Kuinka paksu evä on, että oiskohan kidukset jäähdytystä varten.
Mclarenilla oli takasiiven elementteihin tullu erikoiset sahareunat.
Edelleen harkat on harkkoja. Lopputulos on jälleen nähtävillä kun oikea aika-ajo on päättynyt. Kukaan ihan järjissään oleva kuski ei vedä FP3:ssa täpöillä ihan sen takia, koska yksi virhe voi maksaa koko oikean aika-ajon. Asia on sitten erikseen nämä joilla ei ole mitään hävittävää enää, kuten KRSä nyt Doubtful teet itsestäsi kuvan hieman yksinkertaisena. Kyllä sä tiedät mitä FP3:ssa tehdään. Oisko aika-ajo simulaatio parempi ilmaus.
Meinaat, että F1-kuljettajat eivät aja täysillä, koska pelkäävät virheitä?Edelleen harkat on harkkoja. Lopputulos on jälleen nähtävillä kun oikea aika-ajo on päättynyt. Kukaan ihan järjissään oleva kuski ei vedä FP3:ssa täpöillä ihan sen takia, koska yksi virhe voi maksaa koko oikean aika-ajon. Asia on sitten erikseen nämä joilla ei ole mitään hävittävää enää, kuten KR
Kyllä. Sillä kun ei saavuteta mitään, niin miksi ottaa riskiä. Riskin voi ottaa sitten aika-ajossa.Meinaat, että F1-kuljettajat eivät aja täysillä, koska pelkäävät virheitä?
Lopputulos oli aikalailla sama Alonson ja Räikkösen välillä kuin FP3 :ssa, eli mitä yrität kertoa?Edelleen harkat on harkkoja. Lopputulos on jälleen nähtävillä kun oikea aika-ajo on päättynyt. Kukaan ihan järjissään oleva kuski ei vedä FP3:ssa täpöillä ihan sen takia, koska yksi virhe voi maksaa koko oikean aika-ajon. Asia on sitten erikseen nämä joilla ei ole mitään hävittävää enää, kuten KR