Noilla sijoituksilla ja kierrosajoilla kannattaa jo kokeilla.Ihan normaalia toimintaahan tuo radiokeskustelu oli. Kuskihan sen tietää, miltä renkaat tuntuu ja pystyykö jatkamaan. Voi olla vaan, että nyt loppuu renkaat lopussa liian aikaisin, jos liian aikaisin pysähdyttiin.
Eikös se domenicali kimiä montelle suositellu ja oli saanut ylipuhuttua. No domenicali kanto vastuun ja tajusi erota tai sitten erotettiin, mutta annettiin ymmärtää että teki päätöksen itse. Tuskinpa monte saa kenkää, aika monta ukkoa sieltä ensin putoo.Alkaa epäilyttää tekeekö kisatiimi tarkoituksella näitä virheitä että Kimin valinnut Monte saisi kenkää?
Stopin jälkeen Kimin kierrosajat paranivat välittömästi kolmella sekunnilla eli hänet olisi kannattanut ottaa hieman aikaisemmin varikolle.
....Kyllähän tässä herää epäilys että monte teki tämän tarkoituksella. Tyyppiä vituttanut se arvostelu jonka saanut Kimin aiemmasta erottamisesta ja nyt sitten varmisti että Kimin tullessa ajamaan ei ole edes mahdollisuuksia menestyä ja voi sitten sanoa kaikille että "katsokaa, olin oikeassa jo silloin".
Ihan sama, jos häviää 3 sekuntia kierroksella tehdään vaikka useampia pysähdyksiä mutta autoa ei pidetä ulkona. Ferrarin taktiikot ovat niin pihalla hommistaan kuin voivat.Totta kai ne paranee, mutta kun maaliinkin pitäisi renkaat kestää. Jos laskelmien mukaan olisi neljä kierrosta vielä pitänyt mennä, niin tuskin siellä niin paljoa on varaa, että ainakaan aikaisemmin olisi pystynyt pysähtymään. Saa nähdä miten nyt kumit riittää.
Maaliinkin pitää vielä päästä. Ja pitää myös Alonso ja Vettel takana.Bottas saa tokan sijan, ei tuu Lewis enaa ohi.