Rentta
Well-known member
Kimi ennen sitä itse kertoi ongelmasta joten foliohatut voi taas riisuaKimin pyydettiin vetämään sivuun ennen vikaa nopeaa.
Kimi ennen sitä itse kertoi ongelmasta joten foliohatut voi taas riisuaKimin pyydettiin vetämään sivuun ennen vikaa nopeaa.
En tiedä mistä foliohatuista puhut. Tarkoitin että auto on rikki ja silloin vedetään parkkiin.Kimi ennen sitä itse kertoi ongelmasta joten foliohatut voi taas riisua
Lainasin vahingossa väärää viestiäEn tiedä mistä foliohatuista puhut. Tarkoitin että auto on rikki ja silloin vedetään parkkiin.
No nyt sentään on kaksi vaihtoehtoa mestariksi, muuten kyllä...Tylsempää, kuin Schumin ja Vettelin aikakausilla?
Kaukana siitä. Ehkä ei vain muisti pelaa.Tylsempää, kuin Schumin ja Vettelin aikakausilla?
..noh, saispahan Alonso taas pönkittää itsetuntoaan "murskavoitollansa" tallikaverista...kunhan saisi tuon 7. ruudun pitää. Rangaistus tähän paikkaan niin taas olisi Unkarin tapaan paras tilaisuus huipputulokseen pilalla uskomattomalla tavalla.
Rikkoiko Fernando Kimin auton vai miten Alonso tähänkin keskusteluun liittyi?..noh, saispahan Alonso taas pönkittää itsetuntoaan "murskavoitollansa" tallikaverista
Sori, pissasinko muroihisi? Pahoittelut.Rikkoiko Fernando Kimin auton vai miten Alonso tähänkin keskusteluun liittyi?
Jeps. Ei ole tylsempää edes kärkisijasta taistelun suhteen. Puhumattakaan siitä, että nykyään näytetään muitakin autoja lähetyksissä kuin kärjessä yksinään etenevää johtajaa, niinkuin Schumin valtakaudella tapahtui.Kaukana siitä. Ehkä ei vain muisti pelaa.
Eipä tuo kovin viisasta ole aina vedota Fernandoon. Räikkönen ajoi loistavasti, ei tainnut onnekseen hävitä ongelmissaaan kuin yhden sijan. Suureen tappioon oli ainekset tuossa.Sori, pissasinko muroihisi? Pahoittelut.