Hienolta näytti, kun Ruuspäri veti radan alkuosan siksakkia nopealla kierroksellaan. Menossa oli meininkiä ja näytti, että mersu on kyllä aerodynamiikaltaankin melkoisesti edellä muita. Esimerkiksi Williamsin menoa kun seurasi samassa kohtaa, niin aika paljon joutuivat pojat nostelemaan.
Tietääkö muuten joku, että mitä järkeä on aika-ajon kakkososiolla mennä vielä loppuun tekemään uutta aikaa, vaikka jatkoon pääsy olisi selvillä. Esimerkkinä vaikka Nicon veto toisen osion lopussa. Luulisi, että renkaiden ja moottorin säästeleminen on tärkeämpää. Samoin mietin tuota Williamsin touhua, kun jo muutamassa kisassa on ollut tilanne, että kolmannen aika-ajo-osion ensimmäisten vetojen jälkeen Williamsit ovat olleet sijoilla 3 ja 4 siten, että eturiviin on niin paljon matkaa, että sinne on turha yrittää ja taaksepäin myös niin hyvin kaulaa, että kukaan ei oikeastaan uhkaa sijoituksia. Onko siis järkeä tuhlata yksi uusi setti renkaita vain sitä varten, että ainoa mahdollinen muutos on, että herrat tallin sisällä vaihtavat paikkoja. Kolmanteen osioon, kun saa kuitenkin vain yhden setin uusia renkaita extrana. Ehkä missaan jotain olennaista, mutta näin maallikon silmiin tuntuu tyhmältä, että valitetaan rengaskulumaa ja sitten kuitenkin ajellaan turhia kierroksia aika-ajossa. Oletuksena kuitenkin tässäkin kisassa on, että tarvitsee tehdä 2 pysähdystä niin luulisi, että yhdet pränikät pehmeämmän seoksen renkaat renkaat olisi hyvä olla varastossa, jos se ei maksa sijoituksia lähtöruudukossa.