Formula 1 - 2014 - USA - Ennakot, kisaseuranta ja jälkilöylyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hila
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mitähän tuollla kimille sattu yhdesäs välissä. Nyt on mennyt alonson kanssa tasatahtia pitkä aikaa jo.

Maldonadolle tuli viiden sekunnin stop and go rangaistus varikon ylinopeudesta.

Tällä kaudella on kyllä huomannut miettivänsä melkein jokaisen kisan aikana että minkä helvetin takia minä edes näitä kisoja katson.

Sama.Enkä olekaan kaikkia kisoja alusta loppuun edes jaksanut katsoa.Edellisen kerran kävi näin kaudella 200x.Kolmosautot kehiin,tana.

Pääasia että pikkukeke ei voita ;)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

Hyvää yötä, mulle riitti tämä paska tältä illalta. Ja jos oikein viisastun niin koko tältä kaudelta.

Tällä hetkellä ei tulisi mieleenkään ottaa kanavapakettia kuin kisat ovat tälläistä paskaa.

Alkaa jo rasittaa miten liki joka ohituksessa tuupitaan ohitettava radan ulkopuolelle. Silmät kiinni vaan ja sukelletaan. Toivotaan toivotaan.

Pääasia että pikkukeke ei voita ;)

Sent from my Lumia 800 using Tapatalk

no tämä on ollut itsellä päällimmäisin fiilis tän kauden. schumimaisiakin elkeitä nähty tällä kaudella, Hamilton ansaitsee paremmin mestaruuden. Hamilton on lähinnä vain töhöillyt, mutta se on sympaattisempaa, kuin likainen peli.

Hyvää yötä, mulle riitti tämä paska tältä illalta. Ja jos oikein viisastun niin koko tältä kaudelta.
Samoin, olipa perseestä koko kisa! Ja Räikkösen suoritus, valitettavasti. Hyvää yötä ja Lewikselle onnea mestaruudesta.

Nyt tulee hyviä kierroksia Kimiltä, siinä ois ainakin kolme ohitettavaa loppukisalle, ehkä Buttonkin.

Jokos se radioliikennerajoitus on sitten peruttu? Tuollahan noita suhareita neuvotaan vähäsen kaikessa mahdollisessa.

Aika naurettavaa tuo Kimin räpiköinti tuolla. Yksi sija enää niin on viimeinen :D Hienoa

Hamilton muka sympaatinen ?

Hamiltonista ei tule ikinä sympaattista. Se mitä aikoinaan sanoi kun Schumi joutui onnettomuuteen oli täysin käsittämätöntä ja semmoista mitä ei voi koskaan antaa anteeksi.

Ja Kvyat kouluttaa Kimiä. Säälittävää suorittamista jäämieheltä...

Kimin suorittaminen on kyllä taas suhteellisen surullista