ferrarkimir
Well-known member
Kimi tottakai. Syöksyi aivan liian kaukaa liian pieneen väliin Monacon ahtailla kaduilla ja Hamiltonilla ei ollut tilaa väistää.Kumpi osui Hämikseen, Kimi vai Boltsi?
Kimi tottakai. Syöksyi aivan liian kaukaa liian pieneen väliin Monacon ahtailla kaduilla ja Hamiltonilla ei ollut tilaa väistää.Kumpi osui Hämikseen, Kimi vai Boltsi?
Ettei vaan ole käynyt niin että ollaan oltu pähkäselvänä auton ratissa ...Hamilton osui pysäköityyn autoon. Ei kyllä näin sanottuna kuulosta vahvalta maailmanmestarin suoritukselta.
Ehkäpä juuri siksi on rengaskulumaa aika tavalla.Uusi asvaltti ja liukasta on.
Viittaatko nyt johonkin? Ei mulle ainakaan aukea nyt tämän pointti ollenkaan.Sebi ei kuullema anna yksittäisiä haastatteluja :
https://twitter.com/LeeMcKenzieTV/status/664829025223880705
Katsomon lähetyksessä näin mainitiin.Viittaatko nyt johonkin? Ei mulle ainakaan aukea nyt tämän pointti ollenkaan.
Saari ulisi asiasta FP1:ssä.Viittaatko nyt johonkin? Ei mulle ainakaan aukea nyt tämän pointti ollenkaan.
Tämä selvä. Olisi hyvä kertoa jotain alkutarinaakin ennenkuin randomilta vaikuttavan twitter-linkin laittaa. Porukka kun katsoo eri lähteistä tätä Brasilian spektaakkelia.Niin Saari sanoi, että Vettel ei yleensä anna kahdenvälisiä haastatteluja.
Mitähän ihmettä tuo sanonta tarkoittaa? Pähkä?Ettei vaan ole käynyt niin että ollaan oltu pähkä selvänä auton ratissa ...
[/url]
.... Epävarmaa on myös, mikä on pähkähullun pähkä. Se voisi olla pahkan etuvokaalinen variantti. Tällainen etu- ja takavokaalisuuden vaihtelu on etenkin deskriptiivisanoissa tavallista (ränsistyä, ransistua; pärskyä, parskua; hairahtua, häirähtyä), mutta jossain määrin se on tavallista muussakin sanastossa (eläke, elake; länsi, lansi; vehnä, vehna). Näin pähkähullun määrite olisi voinut irrota itsenäiseksi vahvike-elementiksi sellaisesta yhteydestä kuin pähkäpää. Murteittain pahkapää merkitsee varsin yleisesti ’typerää, tomppelia’. Pähkä voi kuitenkin esiintyä myös sellaisessa yhteydessä kuin pähkäjuoppo. Se olisi siis itsenäistynyt yleisemmäksi vahvike-elementiksi kuten patakin. Semanttinen silta pahkasta hulluun, pöhköön on yleisinhimillinen: esimerkiksi nuija on slangissa yleisesti myös ’typerystä, tomppelia’ tarkoittava...Mitähän ihmettä tuo sanonta tarkoittaa? Pähkä?![]()
![]()