skvi
Well-known member
Jos tästä vielä pientä jännitystä saadaan aikaiseksi, että tuleeko rankkua.
Jos mennään linjassa muiden sarjojen kanssa niin hylky tulee. Toisin tämä on F1 show.
Jos tästä vielä pientä jännitystä saadaan aikaiseksi, että tuleeko rankkua.
Joo ajoi kyllä, mutta tämä nyt tuntuu olevan se Kimin juttu joka ikinen kerta. Lauantai menee yleensä aivan vituiksi ja sitten sunnuntaina tuloksena sellainen 6-7 sijoitus ja "ok" fiilis hyvän nousun takia. Samalla tallikaveri on siellä podiumilla. Eilen meni aika-ajo hyvin, niin tottakai sitten lähdön kämmi tänään. Tämän takia en itse ainakaan enää jaksa mitään päänsilittelyä.
Eiköhän sieltä Mersuille lyödä sellainen sakko, jolla Hamilton voittaa parilla sekunnilla. Toivottavasti kuitenkin suoraan hylkäisivät.
Aika ihmeelliset säästelyt siinä tapauksessa. Takkiin tuli kisamatkalla (ensimmäisen kierroksen ajoista ruutulipulle) Vetteliä vastaan lähes 25 sekuntia, vaikka ajoi ison osan tyhjällä radalla. Kyllähän tuossa olisi pitänyt minusta ehtiä Williamsien sekaan.
Minä odottaisin rauhassa ensin selitystä sille mokasiko Kimi todella startin itse vai iskikö starttijärjestelmään kuljettajasta riippumaton tilapäinen häiriö.
En tiedä kuultiinko tätä lähetyksessä vai missasinko minä vaan, mutta MTV3:n mukaan Kimi oli sanonut tiimiradioon että "yritin vapauttaa kytkintä mutta mitään ei tapahtunut". Saas nähdä menikö tuo ihan omiin käsiin vai oliko tuossa järjestelmässä joku häiriö.
Toisaalta Ossi Oikarinen tietää aika paljon asioista, ainakin enemmän kuin tavallinen fanipoika.Niinpä. Täällä ilmeiseesti Ossi Oikarisen sanomiset on otettu täysin faktoina. Vai onko tuosta mitään sanottu Ferrarin suunnalta?
Huonoja uutisia Lewisille Sellainen 20sec tulee
Minimi on 25s ainakin joidenkin puheiden mukaan.
Olisiko hyvä starttikaan Kimiä auttanut?