Ei ei ei... Ferrarin veto oli ainoa oikea. Muuten Mersu olisi tehnyt undercutit ja todennäköisesti ohittanut Kimin.Kimi onnistui ohittamaan Hamiltonin, mutta tuli samantien varikolle ja ohitus meni hukkaan tilapäisesti, mutta onneksi Kimin vauhti riitti pääsemään takaisin Hamiltonin edelle tämän stopin jälkeen.
Miten tämä nyt liittyy tähän kisaan mitenkään? Ei tuolla ainakaan mitkään häntäheikit Mersulla ajamaan pääse.Onko kumpikaan parista Hamilton/Rosberg top 5 kuski tässä sarjassa?
Ei 6-10 ole häntäheikkejä minun mielestä. Liittyy siihen kuinka surkea Hamilton on ollut, tai Rosberg ennen, tai kuinka lähellä Ricciardo, Kimi on.Miten tämä nyt liittyy tähän kisaan mitenkään? Ei tuolla ainakaan mitkään häntäheikit Mersulla ajamaan pääse.
Melkoisesti ovat autot kehittyneet luotettavuuden saralla.Kuudes kerta kun Bottas ei näe ruutulippua urallaan.
Vertailun vuoksi Kimillä jäi leikki kesken 17 kertaa pelkästään kahden ensimmäisen kauden aikana.
Kimillä oli kierroksella ohitettava.Ai Ai Hamilton tulee vielä.
Tä? En minä niin väittänytkään. Miten perustelet, ettei kolminkertainen maailmanmestari Hamilton olisi sarjan parhaimmistoa?Ei 6-10 ole häntäheikkejä minun mielestä. Liittyy siihen kuinka surkea Hamilton on ollut, tai Rosberg ennen, tai kuinka lähellä Ricciardo, Kimi on.
On. Jotain muita kysymyksiä?Onko kumpikaan parista Hamilton/Rosberg top 5 kuski tässä sarjassa?
Hamilton on joskus ennen ollut parhaimmistoa kieltämättä.Tä? En minä niin väittänytkään. Miten perustelet, ettei kolminkertainen maailmanmestari Hamilton olisi sarjan parhaimmistoa?
Kumpi, vai molemmat? Ja millä sijoilla?On. Jotain muita kysymyksiä?
Yritä ottaa Ric kiinni ja pitää rako HämikseenMitä Kimi radiossa?
Hamilton. Toinen.Kumpi, vai molemmat? Ja millä sijoilla?