Formula 1 - 2016 - Singaporen GP - Kisaennakot ja liveseuranta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Masza

Well-known member
Sijainti
Täällä
Kimi onnistui ohittamaan Hamiltonin, mutta tuli samantien varikolle ja ohitus meni hukkaan tilapäisesti, mutta onneksi Kimin vauhti riitti pääsemään takaisin Hamiltonin edelle tämän stopin jälkeen.
Ei ei ei... Ferrarin veto oli ainoa oikea. Muuten Mersu olisi tehnyt undercutit ja todennäköisesti ohittanut Kimin.

choyothe

Well-known member
Onko kumpikaan parista Hamilton/Rosberg top 5 kuski tässä sarjassa?

Hakkis

Hitain hämäläinen
Kuudes kerta kun Bottas ei näe ruutulippua urallaan.

Vertailun vuoksi Kimillä jäi leikki kesken 17 kertaa pelkästään kahden ensimmäisen kauden aikana.

choyothe

Well-known member
Miten tämä nyt liittyy tähän kisaan mitenkään? Ei tuolla ainakaan mitkään häntäheikit Mersulla ajamaan pääse.
Ei 6-10 ole häntäheikkejä minun mielestä. Liittyy siihen kuinka surkea Hamilton on ollut, tai Rosberg ennen, tai kuinka lähellä Ricciardo, Kimi on.

Krtecek

Pirkanmaan tietäjä
Kuudes kerta kun Bottas ei näe ruutulippua urallaan.

Vertailun vuoksi Kimillä jäi leikki kesken 17 kertaa pelkästään kahden ensimmäisen kauden aikana.
Melkoisesti ovat autot kehittyneet luotettavuuden saralla.

Masza

Well-known member
Sijainti
Täällä
Ei 6-10 ole häntäheikkejä minun mielestä. Liittyy siihen kuinka surkea Hamilton on ollut, tai Rosberg ennen, tai kuinka lähellä Ricciardo, Kimi on.
Tä? En minä niin väittänytkään. Miten perustelet, ettei kolminkertainen maailmanmestari Hamilton olisi sarjan parhaimmistoa?

choyothe

Well-known member
Tä? En minä niin väittänytkään. Miten perustelet, ettei kolminkertainen maailmanmestari Hamilton olisi sarjan parhaimmistoa?
Hamilton on joskus ennen ollut parhaimmistoa kieltämättä.

Sitten 2014 Mercedes on ollut mahdollisesti kaikkien aikojen ylivoimaisin pakkaus (ottaen huomioon luotettavuuden ja sen kuinka helppoa ajaminen on nykyään), joten hänelle on ollut yksi vastustaja, Nico Rosberg. Ja molempina vuosina hän on juuri ja juuri pystynyt voittamaan, ja on tällä hetkellä häviämässä.

Rentta

Well-known member
Sijainti
Täällähä mä
Ted tiesi infota että Vale keskeytti koska moottori ylikuumeni kun laittoivat turvavöitä niin kauan

Hartsa76

Well-known member
Jos Hamiltonilla todella on ollut jarrujen kanssa ongelmia tässä kisassa, hän voi onnistua hajottamaan jarrunsa lopullisesti jahdatessaan Kimiä.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.