Mielenkiintoinen kokeilu olisi myös jos DRS-zone jatkuisi läpi 13-14 mutkista katkeamatta tai alkaisi juuri ennen 10 mutkaa.Ylimääräinen DRS zone olisi pitänyt laittaaa mutkien 9 ja 10 väliin, mittauspiste mutkien 7-8 väliin.
Näin minä olisi tehnyt, tästä olisi tullut todella paljon actionia kisaan. Ohituksia ja vastaohituksia takasuoralla.
DRS:n ongelmana on auton ajettavuuden täysi menetys, joten olisi väärin sallia sen käyttö edes loivissa mutkissa. Hulluihin kolareihinhan se päättyisi, mikä olisi entistäkin vaarallisempaa, jos takana tulee myös drs:ää käyttävä auto.Mielenkiintoinen kokeilu olisi myös jos DRS-zone jatkuisi läpi 13-14 mutkista katkeamatta tai alkaisi juuri ennen 10 mutkaa.
Näin saisi lisää kuskista/autosta riippuvaa variaatiota DSR:n käyttämiseen pelkän suoran odottelun sijaan.
Oikeasti ?DRS:n ongelmana on auton ajettavuuden täysi menetys, joten olisi väärin sallia sen käyttö edes loivissa mutkissa. Hulluihin kolareihinhan se päättyisi, mikä olisi entistäkin vaarallisempaa, jos takana tulee myös drs:ää käyttävä auto.
Ei ole Williamsilla enää edes moottorietua.Williams oli ennen parempi nopeammilla radoilla, nyt taitaa olla perän pitäjänä radalla kuin radalla. :dunno:
Kimin stintti hypereillä 7 ja Hamiltonin 9 kierrosta.Mersu veti kyl pitkän st tintin noilla hypereillä. 5kiekkaa pidempi ku Ferrari et kyl siellä vauhtia riittää niillä. Uskon ihan Mersun paaluun.