Mun mielipiteellä ei ole painoarvoa Ferrari-tallissa.Niin ja tämä leikkikö sinun mielestäsi oli jossain määrin järkevämpää?
Ricciardo puhko Kimin rupulin.
Mun mielipiteellä ei ole painoarvoa Ferrari-tallissa.Niin ja tämä leikkikö sinun mielestäsi oli jossain määrin järkevämpää?
No siitäkö se johtui. Tämä selvä.Kannattaa jatkaa jatkossakin Vettelin ja Hamiltonin kolarin toivomista. Pilkka osui jälleen tälläkin kertaa omaan suuntaan.
No kumpikin on lelliteltyjä kakaroita.Itse ainakin pidän enemmän tiukasta mm-taistelusta kuin siitä, että Hamilton jälleen kerran kruisailee helppoon mestaruuteen.
Nimenomaan. Ja miten voi sade tulla pari minuuttia juuri väärällä hetkellä!Ferrarin bensamokan syytä koko juttu. Ei olisi jäänyt Kimi sinne kolarin eteen ilman sitä, joten vuolas kiitos taas tallin suuntaan.
Olisiko renkaat Valtterilla lopussa, Ericssonilla taitaa olla kestävämmät alla. Onkin, ainoa Bottaksen edellä jolla on softit.Bottaksen vauti hyytyy. Ajaa samoja kierrosaikoja kuin Ericcson.
Ihan sama, Bottas voi minun puolestani siirtyä johonkin alempaan luokkaan ja Kovalainen tilalle.Bottaksen vauti hyytyy. Ajaa samoja kierrosaikoja kuin Ericcson.
Toisaalta Kimin startti oli huono ja jo pelkällä paremmalla startilla Kimi olisi voinut välttyä osumalta, eli muitakin syitä Kimin saamalle osumalle löytyy kuin pelkkä tallin moka.Ferrarin bensamokan syytä koko juttu. Ei olisi jäänyt Kimi sinne kolarin eteen ilman sitä, joten vuolas kiitos taas tallin suuntaan.
Onks Valen auto rikki? Ei pärjää Sauberille
"Nyt meiltä katosi kuva, tovottavasti kohta menee äänikin" :tongue:TV kuva häipyi.
Mikäli saataisiin samanlainen vesisade jollainen täällä on nyt päällä, niin tuloksena on takuuvarma punainen lippu, koska täällä sataa juuri nyt kaatamalla vettä.Nyt kelpaisi pieni vesisade.