Formula 1 – 2019 - 07 - Kanadan GP - Aika-Ajot

  • Viestiketjun aloittaja hila
  • Aloituspäivämäärä

Raikkis

Well-known member
Liittynyt
15.4.2018
Viestit
903
Jos oli Kimiltä paska ajo oli se valeltakin. Nytkö taittuu tää kova alkukausi hypetys ja hämis pääsee niskan päälle myös henkisesti
 

Raikku

Well-known member
Liittynyt
26.2.2010
Viestit
3911
Muutamalla tälläisellä voi oikeasti olla merkitystäkin.
 

Har*

Well-known member
Liittynyt
29.7.2010
Viestit
1331
Huomenna kovemmalla setillä paska lähtö ja törmäilyä :alppu:
 

Bunder

Well-known member
Liittynyt
21.2.2017
Viestit
835
Ensimmäinen kerta Monzan 2008 jälkeen kun olin iloinen Vettelin paalusta. :eek:
 

Coni

Well-known member
Liittynyt
8.10.2007
Viestit
990
Alfan kyntämisen jälkeen oon jälleen miettiny miksi kimi meni tuohon talliin ”suoraan” sen jälkeen kun fefe ei tarjonnut jatkoa. Mun mielestä ei ois mahdoton skenario että ois päässy bullille kun vaihtoehto oli gasly.
 

hila

A-sijan Tuntija
Liittynyt
22.5.2014
Viestit
4194
Sijainti
Maalla
AA Tulokset :




Sectorit :

 
Viimeksi muokattu:

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
Alfan kyntämisen jälkeen oon jälleen miettiny miksi kimi meni tuohon talliin ”suoraan” sen jälkeen kun fefe ei tarjonnut jatkoa. Mun mielestä ei ois mahdoton skenario että ois päässy bullille kun vaihtoehto oli gasly.
Pyh, 0 spekuaatiota. Kimiä ei kiinnosta. :tongue:
 

Funktio

Well-known member
Liittynyt
23.2.2001
Viestit
304
Sijainti
Sonkajärvi
Hamilton oli haastattelussa ikionnellinen AA 2. sijasta, ei haitannut yhtään että Ferrari oli edellä. Iloitsi varmaan Bottaksen 6. lähtöruudusta.
 

IsoAhven

Well-known member
Liittynyt
16.3.2012
Viestit
2700
Alfan kyntämisen jälkeen oon jälleen miettiny miksi kimi meni tuohon talliin ”suoraan” sen jälkeen kun fefe ei tarjonnut jatkoa. Mun mielestä ei ois mahdoton skenario että ois päässy bullille kun vaihtoehto oli gasly.
Jotenki vaikea uskoa, että oli mahdollisuus. Oli siinä aikaa sillekkin. Ei Alfa+Kimi sopparia parin päivän sisään tehnyt. Sitäpaitsi en epäile yhtään, jos Kimi tahtoi rennomman työilmapiirin.
 

nordic man

Well-known member
Liittynyt
9.5.2009
Viestit
3543
Masentavaa kyntämistä suomalaisilta. Alfa on todella surkea tällä hetkellä. Vaikea sanoa onko se vai Racing Point huonompi. Tulee surullinen päätös Kimin uralle.

Valtterin aika-ajo täysi katastrofi. Lewis tulee ja ottaa taas mestaruuden. Ero vaan kasvaa koko ajan. Toivottavasti saa vähän edes otetta kiinni taas.

Kyllä osaa ottaa päähän katsella taas. No, onneksi edes Vettel paalulla ja huomenna mahdollisuus jännälle kisalle.

Ricciardo laittoi upean kierroksen. Tullee tippumaan kuudenneksi/seitsemänneksi ellei tule jotain erikoisempaa.
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
Jotenki vaikea uskoa, että oli mahdollisuus. Oli siinä aikaa sillekkin. Ei Alfa+Kimi sopparia parin päivän sisään tehnyt.
Eiköhän Bull suosi nuoria lupauksia, joiden kanssa mahdollisesti pitkä sopimus.
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105
Masentavaa kyntämistä suomalaisilta. Alfa on todella surkea tällä hetkellä. Vaikea sanoa onko se vai Racing Point huonompi. Tulee surullinen päätös Kimin uralle.

Valtterin aika-ajo täysi katastrofi. Lewis tulee ja ottaa taas mestaruuden. Ero vaan kasvaa koko ajan. Toivottavasti saa vähän edes otetta kiinni taas.

Kyllä osaa ottaa päähän katsella taas. No, onneksi edes Vettel paalulla ja huomenna mahdollisuus jännälle kisalle.

Ricciardo laittoi upean kierroksen. Tullee tippumaan kuudenneksi/seitsemänneksi ellei tule jotain erikoisempaa.

Oliko Kimillä jotain ongelmia, vai onko Alfa Romea vaan paska? Kimiä ei enää ensi kaudella nähdä? :( En tiedä, mitä onnekasta Vettelin paalulla on---

Renault on nousussa, se olisi hyvä uutinen.
 

Coni

Well-known member
Liittynyt
8.10.2007
Viestit
990
Jotenki vaikea uskoa, että oli mahdollisuus. Oli siinä aikaa sillekkin. Ei Alfa+Kimi sopparia parin päivän sisään tehnyt. Sitäpaitsi en epäile yhtään, jos Kimi tahtoi rennomman työilmapiirin.
Ferrari ilmoitti torstaina ennen monzaa ettei sopimus jatku. Meni noin viikko kun alfa soppari julkaistiin mistä neuvoteltiin ilmeisesti jo su-ti välillä. Tuntus että redbullille ois voitu vuoden pahvilla ottaa ns siirtyvän tiedon puolesta ja hyvä kuski verstappenin rinnalle vrt gasly.
 
Ylös