Onhan sillä tällä kaudella ollut ihan ookoo kyytiä. Toki Russellin vauhtiin ei ole kyennyt. Tänään huono.Ei kyllä ole Latifillakaan mitään asiaa tähän sarjaan ainoa ero Mazepiin on että pysyy auto radalla.
Onhan sillä tällä kaudella ollut ihan ookoo kyytiä. Toki Russellin vauhtiin ei ole kyennyt. Tänään huono.Ei kyllä ole Latifillakaan mitään asiaa tähän sarjaan ainoa ero Mazepiin on että pysyy auto radalla.
Juu vähän parempaa on ollut mutta kahdella hyvällä kuskillä uskon että olisivat useammin Q2.Onhan sillä tällä kaudella ollut ihan ookoo kyytiä. Toki Russellin vauhtiin ei ole kyennyt.
Kuka sellainen puusilmä on?Ja jotkut väittää, että Nikita ei ole sikaillut jäähyn arvoisesti.
Ehdotin lisenssin pois ottamista jossain ketjussa, kuulema ei ole tehnyt mitään sellaista jonkin mukaan.Kuka sellainen puusilmä on?
Näin se on.On se kimi vaan kaikenkaikkiaan helvetin paska aika-ajaja. Edelleen. Pärkele
Turva-auto tulee ainakin monacossa 107% todennäköisyydellä jos kisassa mukanaTulee jännät paikat sitten kun kisataan Monacossa.
Mitäs meni Kubcalle lainaa autoaan Fp1:ssä.Ihan käsi näissä hommissa kun pitää se nopea ajaa. Kaveri ei edes pystynyt ajaa nopeampaan aikaa ku harjoituksissa
Superlisenssin menettäminen vaatisi sitä, että Mazepin ei yksinkertaisesti kykene suoriutumaan kokonaisesta kisasta. Harjoituksissa saa spinnailla soralle, sitä vartenhan ne harjoitukset ovat, että haetaan tuntumaa rataan etsitään omat rajat. Muistan kun edellisen kerran FIA peruutti kuljettajan superlisenssin. Se oli se Yuji Ide kaudella 2007. Silloin se oli täysin perusteltua ja ainoa oikea ratkaisu. Mutta Mazepin mielestäni ylittää riman hiuksenhienosti.Ehdotin lisenssin pois ottamista jossain ketjussa, kuulema ei ole tehnyt mitään sellaista jonkin mukaan.
Kyllä muut venäläiset ovat olleet rattimiehiä tähän nähden, Sirotkinia myöden.Kaikki edelliset kuskit Kvjatia lukuunottamatta ajavat WEC-sarjaa. Ehkä Mazepinin voisi viedä sinne.