Bukko
mielikuvitusukko
Itsehän juurikin pidän rata-alueena koko muurien välistä aluetta, ja nopein rata-alueella kiertäjä on voittaja.Niin ymmärrätkö mikä on rata-alue?
Luulen että tarkoitat itse rataa, etkä rata-aluetta?
Itsehän juurikin pidän rata-alueena koko muurien välistä aluetta, ja nopein rata-alueella kiertäjä on voittaja.Niin ymmärrätkö mikä on rata-alue?
Luulen että tarkoitat itse rataa, etkä rata-aluetta?
Täähän olisi vielä vaikeampaa. Nyt on selkeä jonka kaikki näkee, viiva on rataraja. Jos tilanne olisi se, että rataraja olisi näkymätön viiva 10 cm oikean viivan ulkopuolella, niin se vasta arpomiselta näyttäisikin.Vois laittaa sen rajan vaikka 10cm pidemmälle, niin olisi varma ylitys ja tieto livenä ruutuun. Tuomaristo voisi kumota ylityksen omalla päätöksellään, mutta kun on tullut livenä jo tietoon, niin perusteet pitäisi olla hyvät.
No joo, mutta tää nykyinen "arpasysteemi" on epäjohdonmukainen.
Tietysti se raja pysyy, mutta sensori on sen verran enemmän ulkopuolella, että se ei vahingossa hälytä.Täähän olisi vielä vaikeampaa. Nyt on selkeä jonka kaikki näkee, viiva on rataraja. Jos tilanne olisi se, että rataraja olisi näkymätön viiva 10 cm oikean viivan ulkopuolella, niin se vasta arpomiselta näyttäisikin.
Edit:En siis ota kantaa nyt siihen miksi selvää sääntöä ei nähtävästi ole noudatettu kaikkien kuskien kanssa.
Tseko tuli melko röyhkeästi ohi, missä Vale joutui hankalaan paikkaan.Olin näkevinäni että Perez ois osunut Bottaksen kylkeen, Valtteri oli ihan hyvässä vauhdissa ennen sitä.
Samaa mieltäAika lievä penaltti göörgille. Olis joutanut saada 10 sekkaa.