Alfasta puuttuu nopeutta tai siis liikaa draggingia kuten Alphataurissa myös.Valen 2. sektori tosi hidas koko ajan.
Äläs nyt viitsi puhua paskaa. Alonsolla oli viimeiselle sektorillekin vihreää, kuten myös toiselle sektorille. Eka sektori oli Allulla keltainen. Strollilla oli eka violetilla, toinen vihreä ja kolmas keltainen. Jos jostain löytyy kunkin kuljettajan sektori aikoja, niin voidaan selvittää tämäkin asia perin pohjin.Yhtälaillahan Alonsokin menetti paljon aikaa vikalla sektorilla. Strolli se vaan oli hitaampi.
Tiedä sitten oliko tämä tarkoitettu sarkastiseksi heitoksi, mutta ihan sama. Mistä ihmeestä tämä tornihuhu Mäkin olemisesta gridin surkein auto on oikein peräisin? Jos yhtään jaksoi seurata ensimmäistä kisaa, niin hyvin nopeasti tuli selväksi Mäkin olevan tukevasti keskikastin puolella, molempien kuljettajien toimesta. Ekassa kisassa oli kummassakin autossa teknisiä ongelmia, mutta ei se tee autosta gridin surkeinta. Eihän kukaan sano Red Bulliakaan grindin toiseksi surkeimmaksi, kun vetoakselit pettävät.Piastri top kymppiin gridin surkeimmalla autolla
Auto vaan pitäisi saada ensin kuntoon.Piastri on kyllä huippu kuski. Pistää Norriksen vielä lujille.
Niin siis Norrisin auto. Landoa on paha laittaa lujille, jos hän ei pääse edes ajamaan kilpaa.Auto vaan pitäisi saada ensin kuntoon.
Tsunoda oli tosiaan hitain 2.sektorilla ja Vale 3. hitain. Lando kiilasi hitaudessa näiden väliin.Alfasta puuttuu nopeutta tai siis liikaa draggingia kuten Alphataurissa myös.
Ihan ok keskikastin auto se McLaren on, vaikka jotkut ovat panikoineet testiongelmien vuoksi, että olisi Williamsiakin huonompi. Enää ei vain voi laittaa hitautta Ricciardo syyksi, niinkuin viime kaudella, ja Norriskin joutuu puristamaan enemmän Piastrin parina.Tiedä sitten oliko tämä tarkoitettu sarkastiseksi heitoksi, mutta ihan sama. Mistä ihmeestä tämä tornihuhu Mäkin olemisesta gridin surkein auto on oikein peräisin? Jos yhtään jaksoi seurata ensimmäistä kisaa, niin hyvin nopeasti tuli selväksi Mäkin olevan tukevasti keskikastin puolella, molempien kuljettajien toimesta. Ekassa kisassa oli kummassakin autossa teknisiä ongelmia, mutta ei se tee autosta gridin surkeinta. Eihän kukaan sano Red Bulliakaan grindin toiseksi surkeimmaksi, kun vetoakselit pettävät.
Eikös tuo ollut pari kymppää? Se menee yhdessä pienessä jarrutuksessa. Hamilton tais hävitä enemmän?Olipas surkeaa Bottakselta. Ei tuommoisia useamman kymmenyksen tappioita Zhouta vastaan kyllä tarvitsisi
Yks eri linja, joka hyödyttää ykkös- tai kolmossektorilla, mutta rankaisee kakkisektorilla, voi olla selitys eroon tallikaveriin.Tsunoda oli tosiaan hitain 2.sektorilla ja Vale 3. hitain. Lando kiilasi hitaudessa näiden väliin.
Zhou oli taas ihan ok vauhdissa tällä sektorilla. Taitaa Alfalla olla aika erilaiset säädöt autoissa.
Puhuin nyt ajoista suhteessa Péreziin. Vika sektori oli Astoneille todella hidas.Äläs nyt viitsi puhua paskaa. Alonsolla oli viimeiselle sektorillekin vihreää, kuten myös toiselle sektorille. Eka sektori oli Allulla keltainen. Strollilla oli eka violetilla, toinen vihreä ja kolmas keltainen.
Olisiko Alolla enemmän siipeä, kun katsoo rengaskulumadataa. Rengaskulutus kärjen osalta jotakuinkin kaikkein suurinta ja testeissä se näytti aika toisenlaiselta. Ehkä Alo ja Rus lyhyemmillä stinteillä liikenteessä.Astonin huippunopeus ero mielenkiintoinen, ero syntyy vain "läppä-auki" osuuksilla ja ihan merkittävä RBhen ja Ferrariin nähden... 10kmh huippuja vähemmän. Johtuuko moottorista vai aeropaketista? Rata on kuitenkin sellainen ettet missään pysty saavuttamaan huippunopeuden puutteen takia menetettyjä sadasosia...
Siivet ja vaihteiden välitykset. RB:llä lisäksi patterin pitäis jaksaa puskee pikkasen pidempään.Astonin huippunopeus ero mielenkiintoinen, ero syntyy vain "läppä-auki" osuuksilla ja ihan merkittävä RBhen ja Ferrariin nähden... 10kmh huippuja vähemmän. Johtuuko moottorista vai aeropaketista? Rata on kuitenkin sellainen ettet missään pysty saavuttamaan huippunopeuden puutteen takia menetettyjä sadasosia...
Ei ollut kummonen aika-ajo Lewikseltakaan, mutta en nyt oikein tiedä miten se Bottakseen liittyy. Pari kymmenystä takkiin sellaiselle tallikaverille, jonka edellä nyt lähtökohtaisesti pitäisi olla aina nyt vaan on turhan paljon. Omien kommenttiensa mukaan tuntui, että onnistui ja sai autosta irti kaiken mitä oli otettavissa.Eikös tuo ollut pari kymppää? Se menee yhdessä pienessä jarrutuksessa. Hamilton tais hävitä enemmän?