Nerokas botti. Juttelee yleensä mukavia, jotta kerran vuoteen voi ”uskottavasti” mainostaa oheistapahtumia.Odotan McLarenin toipuvan pettymyksellisen viikonlopun jälkeen Kanadassa, ja Maxista tulee todennäköisesti jälleen heidän pääkilpailijansa. Russellinkin pitäisi olla innoissaan lähteä mukaan, sillä hän voitti Montrealissa ja palasi radalle, jolla hän voitti viime vuonna.
Spielbergin sää näyttää ihanteelliselta sekä kilpa-ajoon että fanikokemukseen. Fedde Le Grandin ja MORTENin kaltaisten artistien esitysten lisäksi luvassa on runsaasti aktiviteetteja, kuten kilpa-ajosimulaattoreita, varikkopysähdyshaasteita, virtuaalisia varikkokierroksia ja 4D-kokemus. Kaikille osallistujille tai vain radan ulkopuolella tapahtuvista tapahtumista kiinnostuneille: Tässä on loistava opas, joka kattaa kaikki Itävallan GP:n fanialueet ja tapahtumat. Viikonlopun pitäisi olla kaiken kaikkiaan fantastinen.
Mitenköhän saadaan auto säätöön...Lambiase ei ole paikalla viikonloppuna.
Akatemiakuskien annetaan FP1-treeneissä lainata toisen kuskin auto, kuten säännöissä lukee. Promootiotestaajat (Jos niitä edes on) käytetään demoajoissa sekä kuvauspäivinä.Vapaita Harjoituksia ajetaan Red Bull Ringillä!
Ensimmäisiä sellaisia kauniissa säässä. Rata paranee koko ajan ja on perin lyhyt ja nopea!
Red Bullin uusien osien tai ohjelmien suhteen on paha sanoa vielä mitään. Ennen radan parantumista ja eri kuskien muita lisätuloja/ruuhkia Tsunoda ajoi erittäinkin hyvin siis pelkille koville renkaille siinä missä kaikki vastaavat kuljettajat tai tällaiset näiden päivien 'kehukuskit' ajoivat paremmat sijoituksensa kuitenkin tyhjällä radalla ja pehmeillä renkailla eli tässä tapauksessa keskikovilla renkailla aikansa. Sittemmin tietysti juuri noista ajoista Tsunodan ajat vielä ovat olleet vaatimattomia tai ne ovat ikävä kyllä muuttuvissa oloissa sellaisiksi menneet.
Verstappen oli aluksi vaikeuksissa huonoimmillaan sijalla 16, mutta ehkä olisi ollut kärjessä ilman pientä ulosajoaan. Voi hakea hyvää sijaa, mutta voi myös pilata kaiken. Yritystä on kyllä pelissä, mutta onko liikaa?
Jää nähtäväksi.
Uudet osat tulevat kyllä tärkeään paikkaan molemmille Red Bullin kuljettajille, mutta tosiaan eri ohjelmilla ajaen on paha sanoa vielä mitään. Lisäksi kaikkia Red Bullin auton/automallin ongelmia ne eivät tule ratkaisemaan ja jos tulevat niin vain ajan kanssa jos sittenkään ja ne nähdään kesän jatkokisojen aikana ennen pitkää.
Viimeksi katsottaessa Aston Martinit radan koko ajan parantuessa hyvin levottomasti sijoitusten vaihtuessa itse asiassa olivat kärjessä järjestyksessä Lance Stroll-Fernando Alonso ja ero ei ollut juuri mitään!
Sitten ovat nuoret promootiotestaajat tai akatemianimet eli Dunne ja Beganovic. Erikoiseen paikkaan Dunnea ajattavat kun Norrisillekin olisi sitä ajoaikaa voinut suoda ellei sitten haluta vain antaa se lopullinen tila ja nollaus kaikkeen mitä viime kisassa sattui ennen sitten ajamista normaalissa päiväjärjestyksessä.
Onneks Vale on paikalla. Ei vaan, kyllähän Maxin tiimi sen hoitaa ilman Lambiasin ohjaustakin.Mitenköhän saadaan auto säätöön...
Maxin tiimi voisi poiketa Tsunodankin pilttuussa, jossa kakkoskuskin autoa ei ole saatu säätöihin moneen vuoteen.Onneks Vale on paikalla. Ei vaan, kyllähän Maxin tiimi sen hoitaa ilman Lambiasin ohjaustakin.
Käviköhän Colapintolle de Vries -efekti? Williams istui räpylään, mutta Alpinella auto täysin eri maata? Ehkä Colapinto on sittenkin vain yhden tempun poni. Helmut voi huokaista helpotuksesta etteivät saaneet tätä haaviinsa.Ynnä muut sarjassa Bortoleto ja Aston kelvollisessa vauhdissa ja Colapinto täysi turisti. Kova into ja kiire kenkiä jo ennen kautta Doohan, tää Cola kuin Kessu aikoinaan. Hidas mutta epävarma.