Formula 1 - 2025 - 22 - Las Vegasin GP (Yhdysvallat)

comm

Well-known member
Nyt tasoittunee mm-taisto, ehkä paljonkin. Mäkki tuskin on täällä juuri vauhdissa, mutta Mesen ja Maxin luulisi puolestaan taas olevan.

Irwin

Well-known member
Nyt tasoittunee mm-taisto, ehkä paljonkin. Mäkki tuskin on täällä juuri vauhdissa, mutta Mesen ja Maxin luulisi puolestaan taas olevan.
En usko, että paljoa tasoittuu. Vaikka Max voittaisi, ja väliin kiilaisi Mersut sekä Leclerc ja Norris olisi viides, niin piste-ero olisi silti 34 pistettä.

comm

Well-known member
Ferkkuun en oikein usko, ellei Lerkki sitten onnistu pusertamaan hyvän aikakierroksen taas. On saanut rutistettua uskomattomia kierroksia, suht yllättäenkin jopa q3 sessioissa

SJ

F1 asijan tuntia
Buttonen kommentoi Elkanille että ehkä hänen pitäisi näyttää esimerkkiä puhumalla vähemmän.
Elkan ei ole puhunut kovin paljoa mediassa. Itse olen nähnyt hänen kommenttejaan ehkä kaksi kertaa koko kaudella. Pitää uskaltaa puhua silloin kun on asiaa.

Elkan ei ole puhunut kovin paljoa mediassa. Itse olen nähnyt hänen kommenttejaan ehkä kaksi kertaa koko kaudella. Pitää uskaltaa puhua silloin kun on asiaa.
Eikös Elkann ole joku kultalusikkaperijä joka ei ymmärrä mitään formuloista? Olisi pitänyt mölyt mahassaan ja pitänyt konttorissaan Hamiltonille puhuttelun että markkinoinnin lisäksi oli puhetta myös ajamisesta. Leclerciä turha arvostella julkisesti Brassien jälkeen missä Leclerc veti hyvin. Aiheuttaa vaan turhaa kitkaa Leclercin ja tallin välille joka pahimmassa tapauksessa alkaa katselemaan vieraisiin pöytiin.

markot

Well-known member
Kylmät ilma Vegasissa, rengaslämmöt varmasti ongelmana monella tallilla.