-Teme-
Vormulaattori
Ei jatka enää, Alonso varikollaEi ole toista kuskia alistettu kakkoskuskiksi kuten esim. Red Bullilla.
Nämä ajavat kilpaa keskenään, eikä pyllistä pyynnöstä.
Aston ollut radalla jo 33 kierrosta.![]()
Ei jatka enää, Alonso varikollaEi ole toista kuskia alistettu kakkoskuskiksi kuten esim. Red Bullilla.
Aston ollut radalla jo 33 kierrosta.![]()
Ensiksi pitäisi varmaan pystyä vastaamaan tallikaverin vauhtiin?Ei ole toista kuskia alistettu kakkoskuskiksi kuten esim. Red Bullilla.
Niinpä, tiedot rankuista tulevat ensin liveseurataan ja viiveellä tv-lähetykseen.Ocon 10 sek.
Ei välttämättä ole Kuskin vika kun tuollaisessa tilanteessa renkaat lukkiutuu vaan MGU-K ohjaus pettää Eli Lindblad ei itse välttämättä lukinnut renkaitaan, vaan liian tehokkaasti tilanteessa toimiva MGU-K rekuperaatio
Etkös sä viime kaudella sanonut, ettei Lululla ole mitään palaa Callen vauhtiin?Ensiksi pitäisi varmaan pystyä vastaamaan tallikaverin vauhtiin?
No sitäpä juuri. Ei ole Fordsonissakaan ihan kaikki vielä kohdillaan.Ei välttämättä ole Kuskin vika kun tuollaisessa tilanteessa renkaat lukkiutuu vaan MGU-K ohjaus pettää Eli Lindblad ei itse välttämättä lukinnut renkaitaan, vaan liian tehokkaasti tilanteessa toimiva MGU-K rekuperaatio
No ei ollutkaan. Olen myös sanonut että Hamiltonin pohja on jo nähty ja tällä kaudella autot sopivat paremmin Hamiltonille, koska ovat helpompia ajaa.Etkös sä viime kaudella sanonut, ettei Lululla ole mitään palaa Callen vauhtiin?
Mikä kohta niistä on vaikea käsittää?Kyllä tämä Ferrarien kisailu on parempaa kuin DRS ohitukset, vaikken ymmärräkään näitä sääntöjä.