Samaa mieltä, Webber varmistaa että Vettel pääsee kärkeen ja karkuun :tongue:oikein hyvä eturivi
näin toivotaan felibe saisi alonson ohi tulla kisassa ja siihen uskon nyt ! on kasvattanut pallit yön aikana ja pättänyt et tässä kisassa minä lyön tuon meidän "johtajamme"Samaa mieltä, Webber varmistaa että Vettel pääsee kärkeen ja karkuun :tongue:
Eikä pelkästään hänelle. Di Resta, Maldonado (!) ja Kobayashi sijoilla 6-8 keskellä "isojen tallien" autoja.Paul Di Restalle täytyy nostaa hattua. Loistava ajo.
Jep jep. Hienoa nähdä Maldonado ja Kobyashikin tuolla kympin sakissa. Toivottavasti kaikkien kolmen hyvät otteet jatkuu myös itse kisassa, niin saadaan hyviä taisteluita.Eikä pelkästään hänelle. Di Resta, Maldonado (!) ja Kobayashi sijoilla 6-8 keskellä "isojen tallien" autoja.
Ja nyt taas toimii. Sopivasti meni lehdistötilaisuus ohi. Huomenna varmaan koko kisan ajan taas poikki. :mad_old:Olenko ainut kenellä pätkesi MAX kokonaan?
hyvin toimi maxiJa nyt taas toimii. Sopivasti meni lehdistötilaisuus ohi. Huomenna varmaan koko kisan ajan taas poikki. :mad_old:
Jees, nyt toimii. Viideksi minuutiksi meni kaikki Mtv3-paketin kanavat. Tehnyt samaa jo eilisestä saakka. Voi olla tosin jo uuden digiboxin paikka. Kaksi kertaa jo tullut takuusta samanlainen loota ja samat viat aina.hyvin toimi maxi
MAX maksivisionin kautta eikä lainkaan pätkinytJees, nyt toimii. Viideksi minuutiksi meni kaikki Mtv3-paketin kanavat. Tehnyt samaa jo eilisestä saakka. Voi olla tosin jo uuden digiboxin paikka. Kaksi kertaa jo tullut takuusta samanlainen loota ja samat viat aina.
Oli kyllä hauskoja yllätyksiä nämä. Tulee varmasti värikäs kisa myös näistä lähtökohdista. Jos Ferrari on tapansa mukaan parempi kisassa kuin aika-ajoissa, on heillä paras auto kisaa varten (oli itse asiassa aika-ajoonkin, mutta ne kuskit...).Eikä pelkästään hänelle. Di Resta, Maldonado (!) ja Kobayashi sijoilla 6-8 keskellä "isojen tallien" autoja.
Maldonado näytti muutenkin olevan kuin kotonaan noissa olosuhteissa.
Barrichello tuntuu olevan jo puoliksi eläkkeellä, sen mitä sivusilmällä olen vertaillut hänen ja Maldonadon vauhteja kauden mittaan. Hieman ihmettelin hänen sopimuksensa uusimista täksi kaudeksi, eipä siinä varmaan muuta perusteita ollut kuin kokemus ja jatkuvuus ja se että tallikaveri hävisi hänelle viime vuonna?Eikä pelkästään hänelle. Di Resta, Maldonado (!) ja Kobayashi sijoilla 6-8 keskellä "isojen tallien" autoja.
Maldonado näytti muutenkin olevan kuin kotonaan noissa olosuhteissa.