Formula 1 - Iso-Britannia: Aika-ajot ja välispallaatiot

Automenu

Well-known member
Lopettaisivat nyt nuo selostajat läyhäämisen noista omista suosikeistaan ja selostaisivat ajoa.

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Vettelillä hieno putki menossa. :thumbup: Red Bullilla voi tulla tiukkaa Alonson kanssa huomenna, jos kaikki ei mene ihan putkeen.

Paul Di Restalle täytyy nostaa hattua. Loistava ajo.

VilleH

Banned
Sijainti
Kuopio
Samaa mieltä, Webber varmistaa että Vettel pääsee kärkeen ja karkuun :tongue:
näin toivotaan :) felibe saisi alonson ohi tulla kisassa ja siihen uskon nyt ! on kasvattanut pallit yön aikana ja pättänyt et tässä kisassa minä lyön tuon meidän "johtajamme"

WebSlave

Trackman
Paul Di Restalle täytyy nostaa hattua. Loistava ajo.
Eikä pelkästään hänelle. Di Resta, Maldonado (!) ja Kobayashi sijoilla 6-8 keskellä "isojen tallien" autoja.

Maldonado näytti muutenkin olevan kuin kotonaan noissa olosuhteissa.

Viimeksi muokattu:

VilleH

Banned
Sijainti
Kuopio
alonso joku kerta unohtanut leikata kokonaan partansa ? tai no tuskin toi itse leikkaa sitä edes ! massa joutunu leikkaan ja kostanu sit tolleen

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Eikä pelkästään hänelle. Di Resta, Maldonado (!) ja Kobayashi sijoilla 6-8 keskellä "isojen tallien" autoja.
Jep jep. Hienoa nähdä Maldonado ja Kobyashikin tuolla kympin sakissa. Toivottavasti kaikkien kolmen hyvät otteet jatkuu myös itse kisassa, niin saadaan hyviä taisteluita.

Fernandolle ei muuten yhtään sovi tuo Kimi Räikkös -tyylinen lippis :D Näyttää todella hölmöltä.

WebSlave

Trackman
Pikaiset plussat ja miinukset

Q1
+ Heikki Kovalainen
- Toro Rosso

Q2
+ (ks. Q3)
- Renault
- Michael Schumacher

Q3
+ di Resta, Maldonado, Kobayashi
- Hamilton

F1Electric

Well-known member
hyvin toimi maxi
Jees, nyt toimii. Viideksi minuutiksi meni kaikki Mtv3-paketin kanavat. Tehnyt samaa jo eilisestä saakka. Voi olla tosin jo uuden digiboxin paikka. Kaksi kertaa jo tullut takuusta samanlainen loota ja samat viat aina.

-Teme-

Vormulaattori
Sijainti
F1-fanikatsomo
Jees, nyt toimii. Viideksi minuutiksi meni kaikki Mtv3-paketin kanavat. Tehnyt samaa jo eilisestä saakka. Voi olla tosin jo uuden digiboxin paikka. Kaksi kertaa jo tullut takuusta samanlainen loota ja samat viat aina.
MAX maksivisionin kautta eikä lainkaan pätkinyt

CCMK

Well-known member
Aika-ajot tuottivat yllätyksiä ja Webber otti sitten paalupaikan. Vaihteleva sää huomenna tuottaa varmasti erittäin hienon kilpailun ja kuivassakin säässä kisasta saattaa tulla erittäin mielenkiintoinen.

CCMK

Well-known member
Brittien foorumeilla ainakin keskikastia hehkutetaan hienosta noususta. Paul di Resta, Pastor Maldonado ja Kamui Kobayashi voivat hyvin yllättää kisassa.

McLarenin, Mercedeksen ja Renaultin arvellaan kärsineen tämän viikonlopun moottorikartta ja diffuusorien ilmavirtausten muutoksista. Nähtäväksi jää myös pidempi keskustelu mikä varmasti käydään ennen Nürburgringia ja sen aikana.

Calvin

Well-known member

Oli kyllä hauskoja yllätyksiä nämä. Tulee varmasti värikäs kisa myös näistä lähtökohdista. Jos Ferrari on tapansa mukaan parempi kisassa kuin aika-ajoissa, on heillä paras auto kisaa varten (oli itse asiassa aika-ajoonkin, mutta ne kuskit...).

Heikki veteli hienosti. Selvästi oli extra special tsemppi päällä. Harmi ettei se tällä hetkellä riitä tuon parempaan vaikka mikä Senna olisi.

Edit. Mun mielestä Allulle sopii yllättävänkin hyvin Kimi-lippis. Siitäkö johtuu tämä parantunut nopeus???

Mangelo

Well-known member

Barrichello tuntuu olevan jo puoliksi eläkkeellä, sen mitä sivusilmällä olen vertaillut hänen ja Maldonadon vauhteja kauden mittaan. Hieman ihmettelin hänen sopimuksensa uusimista täksi kaudeksi, eipä siinä varmaan muuta perusteita ollut kuin kokemus ja jatkuvuus ja se että tallikaveri hävisi hänelle viime vuonna?