Pitäähän niitä kierroksia saada, koska eilen jäi niin vähiin.Kovalaisella taitaa olla koko porukasta eniten kierroksia plakkarissa atm
Pitäähän niitä kierroksia saada, koska eilen jäi niin vähiin.Kovalaisella taitaa olla koko porukasta eniten kierroksia plakkarissa atm
Totta munassaPitäähän niitä kierroksia saada, koska eilen jäi niin vähiin.
Kymmenen kierroksen stintti ja ainoastaan 2,5 sekuntia kärjestä. No joo, nämä on testejä, mutta kyllähän toi ihan positiiviselta vaikuttaa.Mike Gascoyne @MikeGascoyne
Heikki set his best time towards the end of a 10 lap run. Now looking at some basic set up sweeps to see how the car behaves. 38 laps done
Näin mä ajattelisin, tuskin ohjauksen osia ihan muuten vaan vaihtaa..."As we have the E20 in the garage, we've decided to change the steering rack at the same time."
Parantaako kimin kritisoimaa ohjausta?
"F1-talli Ferrarin kisakuljettajat Fernando Alonso ja Felipe Massa ovat huolestuneita.Kaksikkoa kaihertaa se, että autojen ohjauspyörässä on jo liikaa nappuloita paineltavaksi lajin viimeisimpien sääntömuutosten myötä.Kuljettajat viittaavat takasiivekkeiden säädettävyyteen kesken ajon, jarruenergiaa kierrättävän Kers-systeemin paluuseen sekä Pirelli-renkaiden käyttöön. Näiden päälle vielä uudet testirajoitukset, ja siinäpä ollaan ihmeissään.- Olemme kadottamassa ajamisen painopistettä. Autoista tulee vaikeampia ajaa, kun käännöksestä toiseen joutuu tekemään kaikkia näitä muutoksia, Alonso toteaa"
Jarrutusenergiaa kierrättävää Kers-laitetta Räikkönen käytti jo Ferrarilla, mutta DRS on hänelle täysin uusi tuttavuus.
- Käytin Kersiä viimeisellä Ferrari-kaudellani, joten se on sama tarina. DRS on yksi nappi, jota painetaan. Se sulkeutuu automaattisesti. Se tekee autosta nopeamman, muttei ole iso asia kuljettajille, Kimi totesi nykyautojen apuvälineistä.